Thankx,en zoals je dus kan concluderen is 1 van de lijntjes de kaarten van de 12.00 run.
Aan de spreiding van alle lijntjes te zien hadden we net zo goed koudere kaarten gekregen
kunnen hebben,of warmere natuurlijk
Dus is het zo ontzettend onzeker wat het toekomstige weer ons zal brengen | Gewijzigd: 11 januari 2012, 18:55 uur, door albalinda
Aan de spreiding van alle lijntjes te zien hadden we net zo goed koudere kaarten gekregen
Dus is het zo ontzettend onzeker wat het toekomstige weer on zal brengen
dat is waar ma bij deze run groeit het aantal zachte lijntjes wel..
Maar laat ons eerst maar eens afwachten wat de EC run doet
GFS: Go For Snow
On-topic, kijken wat de run brengt En dan EC
GFS=Garbage False Sheets, dat brengt het.
Dus is het zo ontzettend onzeker wat het toekomstige weer on zal brengen
Precies! | Gewijzigd: 11 januari 2012, 18:52 uur, door Ben47
Precies
snel even deze dan
ECMWF.ECht Met Wat Fantasie wordt het winter
Ik citeer Socrates maar even: "Ik weet dat ik niets weet."
Dit citaat lijkt me momenteel erg van toepassing.
yup 100% mee eens | Gewijzigd: 11 januari 2012, 19:11 uur, door Callie-P
Ik citeer Socrates maar even: "Ik weet dat ik niets weet."
Dit citaat lijkt me momenteel erg van toepassing.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Citaat van pakkie, woensdag 11 januari 2012, 19:14 uur Zal dus wel uitdraaien op zachter weer,jammer
Ik vind het jammer dat je zo denkt. Het is maar een warmere run
Edit Marga: Berichten samengevoegd | Gewijzigd: 11 januari 2012, 20:15 uur, door Marga
Geen motivatie verder, gewoon een onderbuikgevoel nav de huidige ontwikkelingen en alles en iedereen die ik volg op twitter. mark my words
EDIT: tot op heden nog niets aan de hand hoor bij EC. | Gewijzigd: 11 januari 2012, 19:32 uur, door Maarten Dings
Geen motivatie verder, gewoon een onderbuikgevoel nav de huidige ontwikkelingen en alles en iedereen die ik volg op twitter. mark my words
Ja, met die 18z runs zou dat goed kunnen ja
EDIT: tot op heden nog niets aan de hand hoor bij EC.
Wat verwacht jij dan?:)
Citaat van Maxim1110, woensdag 11 januari 2012, 19:08 uur Ik citeer Socrates maar even: "Ik weet dat ik niets weet." Dit citaat lijkt me momenteel erg van toepassing.
Als je weet dat je niets weet, dan weet je iets, namelijk dat je niets weet. Maar goed, dat wist hij zelf ook wel.
Ja inderdaad, het is moeilijk nu een eenduidige verwachting te maken voor volgende week, de runs zijn nog te divers, maar dat is welhaast evident aan pluimen en kaarten kijken. Leuk om te volgen, maar volgende week kunnen we idd pas beter oordelen.
| Gewijzigd: 11 januari 2012, 19:38 uur, door Tyshane
Gaan we het nog wat moeilijker maken ja
Idd nog niet veel problemen met EC
Dat was ik al een aantal weken roep: vanaf half januari een ander weerpatroon en dus kouder weer. Natuurlijk zijn er wat 'zachtere' dagen ertussen, maar over de hele linie genomen wordt het kouder. En in februari zelfs nog wat extra kouder