Goeie kans dat er aan gewerkt wordt.
Denk dat Jantje er even extra werk aan besteedt. En dat lijkt me verstandig want je kunt er donder op zeggen dat Geenstijl er weer op klapt straks. | Gewijzigd: 11 januari 2012, 14:07 uur, door Bornin7ty2
Eigenlijk vind ik dit nou een typisch gevalletje van lezen met de winterbril op.. ( sorry weatherman dat ik nu net jou quote maar dit is zo een mooi voorbeeld )
Jan V is juist erg voorzichtig en zegt wat wat meer mensen hier zeggen.. afwachten, de huidige kaarten zijn fantastisch maar we moeten meer runs hebben. Om bij de vogeltjes te blijven.. 1 zwaluw maakt geen zomer.. eeh winter.
Er gloort eindelijk hoop na ruim 2 bijna 3 maanden naar de lantaarnpaal staren zonder resultaat, maar het is allemaal nog erg onzeker, morgen kunnen de kaarten net zoals ze de afgelopen 24 uur hebben gedaan 180 graden omdraaien en zitten we weer met een wc.
Let ook op de spreiding van de pluim, deze is enorm..
Ben legt dit prima uit :
Ik hoop met een heleboel mensen hier dat de winter keihard toeslaat. Maar hoop is nog geen feit.
Dus keep cool en laten we ons niet teveel in euforie hullen want dan is de klap zo groot als de winter weer een streek met ons uit haalt. | Gewijzigd: 11 januari 2012, 14:16 uur, door Callie-P
Haha cool, goed gevonden
Opnieuw zeer mooie run van GFS. Dit is nu al sinds zaterdag dat er veranderingen op de kaarten staat, bij de een wat minder dan bij de andere. Maar dat het van het weekend zal vriezen is nu toch wel vrijwel zeker want vrijwel iedereen geeft het aan. En wat er na het weekend, en dan vooral na dinsdag/woensdag aankomt is nog zeer onzeker. Maar hoe dan ook, dit is toch wel de beste wintersituatie waar we tot hiertoe voor gestaan hebben! Vant weekend wordt er trouwens veel zon beloofd dus maak eens een goeie winterwandeling Het kan veel 'depressieve' mensen deugd doen! | Gewijzigd: 11 januari 2012, 14:23 uur, door thunder and lightning
Jan, je kan wel stoppen met je update, hier hebben we een pachtige OP
@JustSmile, Just kidding
@JustSmile, Just kidding
Inderdaad! Ik geniet (bijna) elke dag van dit forum. Veel leden kijken gelukkig wel naar de kaarten en modellen (En begrijpen deze ook). Ik probeer er veel van te leren maar dat is niet altijd eenvoudig.
Jan weet dat ik een diepe buiging maak voor zijn werk hier op O-O en de twitters! (en natuurlijk alle andere medewerkers!!)
Ik wil geen spelbreker zijn, maar ondanks dat de kou aan terrein wint moeten we toch nog voorzichtig zijn.
Er zijn nog steeds een hoop zachte oplossingen mensen al lijkt een echte WC niet meer aan het woord te komen.
Even wachten wat de volgende ronden gaan doen, maar we worden steeds optimistischer!
Ik wil geen spelbreker zijn, maar ondanks dat de kou aan terrein wint moeten we toch nog voorzichtig zijn.
Er zijn nog steeds een hoop zachte oplossingen mensen al lijkt een echte WC niet meer aan het woord te komen.
Even wachten wat de volgende ronden gaan doen, maar we worden steeds optimistischer!
Helemaal mee eens dat we voorzichtig moeten zijn, maar goed de pluim ziet er nu al zoveel beter uit als dat we überhaupt hebben gezien deze winter, dus die ene graad onder nul vind ik persoonlijk dan al leuk. Maar ben dan ook snel tevreden.
Inderdaad zeg, lang geleden. Welcome Back.
Over gewaagde uitspraken gesproken. Beetje misplaatst om zo in detail te treden. De kans is nog steeds erg groot dat het gaat regenen. Het is namelijk een dooifront vooralsnog. En dat zal nog wel van dag veranderen.
Hoop toch zo dat die winter nu door gaat zetten.Ik ben er helemaal klaar voor! Ik heb van alles in huis gehaalt voor de winter en wil dat wel gaan gebruiken nog. En ook omdat je dan zulke mooie foto's kan maken.
Dat worden weer lange nachten tegen die tijd ben ik bang.
is ervan overtuigd dat na zo'n irritante WC er ALTIJD een lange periode van kou aankomt.
Ik roep dan: Hoe kom je daar nou bij?
Is altijd zo geweest houdt hij vol... (hij heeft een hekel aan kou...
Ik niet, ik ben van de mogelijkheden die er opduiken al helemaal gelukkig...
Weinig wetenschappelijk onderbouwt, maar ik vind het wel een grappig verhaal...
Die begonnen ook zo en werden steeds kouder
Dit is natuurlijk 2010 niet, maar we hebben sinds het begin van de winter nog nooit zulke mooie runs gehad
Heerlijk.