Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Pas hier een beetje boven zee:
Ik dacht dat er meer neerslag in stond vanmorgen, heb toen deze kaarten niet bekeken, maar zag het hier ergens langskomen... Er komt toch wel sneeuw hè? Zo eens op de andere kaarten kijken dan maar.
Klopt,Krachtige H met droge vrieskou op LT. | Gewijzigd: 11 januari 2012, 11:56 uur, door albalinda
Is de Euro Oper aan het einde helemaal van slag? Om over de Control maar helemaal niet te praten. Allemaal aan de extreme kant voor de LT. Niet te vroeg juichen anders staat het hier weer vol met 'dooie mussen'. Er zijn zeer veel leden in de 2e helft van de pluim die voor 'warm' gaan dat een omslag van dat gedeelte te verwachten valt.
Ik zal zeker niet te vroeg juichen, maar langzaamaan wordt de stemming voorzichtig aan beter hier , de tendens is nog steeds goed dalende en de herintredende WC en 'lente' waar men over sprak zie ik niet in de pluimen terug. Een kleine voorzichtige juich dus en heb er nog steeds alle vertrouwen in. Het zal me niet verbazen als eventuele komende WC hobbels steeds in de tijd glad gestreken worden, m.a.w. dat het steeds wordt uitgesteld en de koud dus toch terrein wint.
Tegen beter weten in ga ik te vroeg en te hard juichen
@Cdtj3 is al gepost,even terug kijken net na 10.00 uur | Gewijzigd: 11 januari 2012, 11:59 uur, door albalinda
Voor een 11steden alleen maar goed. Qua veiligheid misschien sowieso wel. Ik ben alleen zo dol op sneeuw. Kaarten zijn echt super tot zover ze gaan.
Idd,mooiste zou zijn eerst een sneeuwdump,daarna droog met vorst
Wat ik me afvraag: stel dat de winter nu invalt, zal dit dan toch geen schade aan de natuur gaan toebrengen? Want ik zag al planten, bomen en struiken die al aan het uitlopen zijn of zelfs al bloeien door het zeer zachte weer.
Goed te lezen dat je wat hoopvoller bent!
Er zal vast schade zijn, maar niet onomkeerbaar oid, bepaalde jonge scheuten zouden kapot vriezen en daarna vast even moeite hebben om met de koude om te gaan. Maar de natuur is sterk en weet zich altijd weer een weg naar boven te banen en past zich dan altijd weer aan aan de omstandigheden. Komt vast weer goed met de tijd.
Even een TIP! Wist je dat je de pluimen zelf ook kan raadplegen en plaatsen als je wil, hierboven bij het menu van onweer-online kan je ze vinden, daar staan automatisch de meest recente, even klikken bij 'weer' dan 'weerkaarten' en dan 'pluimgrafieken'... En voila!
| Gewijzigd: 11 januari 2012, 12:05 uur, door Tyshane
Hier kaartje van woensdag 18e. Nog ver weg, maar interessante ontwikkelingen. Gaat de kou de strijd winnen?
Oke
Maar ben er helemaal klaar voor voor de winter, ben de langdurige herfst wel zo langzamerhand spuugzat.
Maar ben er helemaal klaar voor voor de winter, ben de langdurige herfst wel zo langzamerhand spuugzat.
Iedereen is die langdurige herfst nu inmiddels wel spuugzat.