aan telkens regen met stukjes hebben we ook niks en wordt nog een stukkie kouder ook nog, brrrr
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
aan telkens regen met stukjes hebben we ook niks en wordt nog een stukkie kouder ook nog, brrrr
Staat een mooi stukje op weer.nl.. Leuk om te lezen, al is het hier al even geleden besproken, ik geloof door Johann | Gewijzigd: 11 januari 2012, 10:00 uur, door stratocumulus
Amerikaanse (links) en Europluim (rechts) met gelijke dagen recht onder elkaar. Die van eergisteren boven en die van vandaag onder.
Wauw!!!!!!!!!!!!!
Is de Euro Oper aan het einde helemaal van slag? Om over de Control maar helemaal niet te praten. Allemaal aan de extreme kant voor de LT. Niet te vroeg juichen anders staat het hier weer vol met 'dooie mussen'. Er zijn zeer veel leden in de 2e helft van de pluim die voor 'warm' gaan dat een omslag van dat gedeelte te verwachten valt.
(2x klikken voor vergroten)
| Gewijzigd: 11 januari 2012, 10:24 uur, door Ben47
Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ben erg benieuwd
Die Euro-kaarten zullen zeker vanaf de 20e ijs en ijs koud weer aangeven, maar, zonder er een domper er op te willen zetten, houd er rekening mee dat het LT is en er nog zeer veel warme leden zijn. Kan vanavond al weer omgeslagen zijn.
Ben47 wat ben jij toch weer snel man
Mooie verglijkingen zo,temp.gemid.mooi langzaam naar beneden.......
Ik had me voorbereid op een mogelijke flinke omslag in de pluim. Alles om te het te bewerken stond al klaar. Vandaar snel. | Gewijzigd: 11 januari 2012, 11:32 uur, door Ben47
Wint de koude lucht, dan gaan we de diepvries in volgens de oper en control. En anders misschien gewoon weer de WC?
Laat het alsjeblieft het eerste zijn... Sneeuw op die dag en daarna strakblauwe luchten met diepvriesnachten!
Prachtige pluim, maar helaas nog wel grote spreiding.... | Gewijzigd: 11 januari 2012, 10:35 uur, door Poider