Denk dat dit discussie topic in een hogere versnelling verder gaat
Laat het maar lekker kkkkoud worden, dan sneeuw en dan hebben we eindelijk ons zin
wel mooi dat het een stukje kouder word je ziet het gelijk terug op het forum een stuk gezelliger geworden
Kan je m laten zien?? heb ff een dingetje nodig om school door te komen
Heeft iemand gfs gezien rond de 22e?? Ziet er lekker uit. | Gewijzigd: 11 januari 2012, 08:57 uur, door Cdtj3
Sit back, relax and enjoy the ride vond ik wel een mooie uitspraak! Maar nu eerst de schaatsen van zolder, de sneeuwschuiver naast de keukendeur, zout inslaan (is nog genoeg en in de aanbieding!), winterbandjes oppompen en de laptop aan de oplader leggen... En niet vergeten om blikvoedsel chips en bier in te slaan, de langverwachte winter des doods is eindelijk begonnen! Bronk smeer je servertje nog maar eens goed door, het gaat druk worden hier de komende dagen!
Sit back, relax and enjoy the ride vond ik wel een mooie uitspraak! Maar nu eerst de schaatsen van zolder, de sneeuwschuiver naast de keukendeur, zout inslaan (is nog genoeg en in de aanbieding!), winterbandjes oppompen en de laptop aan de oplader leggen... En niet vergeten om blikvoedsel chips en bier in te slaan, de langverwachte winter des doods is eindelijk begonnen! Bronk smeer je servertje nog maar eens goed door, het gaat druk worden hier de komende dagen!
Ik denk als dit ''de langverwachte winter des doods'' echt begonnen is dan kunnen we lache, dan gaan we het slecht krijgen denk ik hahahaha
Misschien heb ik het mis....Als de opwarming boven de pool echt zo groot is, EN de drukgebieden liggen goed en er ligt sneeuw, kan het nog een stuk kouder worden ook!
Begrijp me niet verkeerd, het wordt winter en ik ga echt niet zitten miepen dat het niet koud genoeg is, we wachten al meer dan een half seizoen op zulke kaarten | Gewijzigd: 11 januari 2012, 09:07 uur, door stratocumulus
Begrijp me niet verkeerd, het wordt winter en ik ga echt niet zitten miepen dat het niet koud genoeg is, we wachten al meer dan een half seizoen op zulke kaarten
Hahaha inderdaad daar heb je gelijk in.. maar ik weet al wat er gebeurt als we daadwerkelijk een horror winter krijgen.
Iedereen klaagt nu van, dit is geen winter, we moeten echt sneeuw krijgen blablabla, maar als we dan daadwerkelijk sneeuw krijgen gaat iedereen weer klagen hahaha.
Maar we wachten gewoon rustig af voor mij kan het niet snel genoeg komen
Iedereen klaagt nu van, dit is geen winter, we moeten echt sneeuw krijgen blablabla, maar als we dan daadwerkelijk sneeuw krijgen gaat iedereen weer klagen hahaha.
Inderdaad, wat als..... Zoals al verschillende keren aangegeven in topics... De koudste winters in Nederland begonnen altijd in januari, de meeste Elfstedentochten zijn gereden in februari. Zal het nu weer zo zijn?
Ach, daar zijn we (over het algemeen) Nederlanders voor denk ik. Verder denk ik dat er bij een echte strenge winter (wat is streng?) er maar een handje vol liefhebbers over gaat blijven
Dat moeten we even afwachten he jan, maar kunnen alleen maar blijven hopen
Als er over de elfstedentocht gepraat wordt, krijg ik echt kriebels; zooo leuk!!!
Ik weet dat het nog winter moet komen maar het is zo leuk om dat woord weer in het wintertopic te lezen!!!
Het punt is vanochtend scheen de zon nog en nu is er nog maar 2km zicht? En het voelt net of het net boven nul is voor mijn gevoel. | Gewijzigd: 11 januari 2012, 09:38 uur, door Cdtj3
Ja, me 2. Het heeft allemaal wel wat magisch. Totdat het moment dat mensen in totale paniek niet meer durven te rijden en rare stunts gaan uithalen, dan wordt het eerder tragisch. We zien wel, ik hoop altijd op een goede winter.
Klopt vanmorgen was het nog lekker, ik stond in me overhemt stond ik een deur te openen...... en nu is het waterkoud
De kans op dit moment is iets kleiner dat het koud wordt dan warm maar ik denk dat ze voorzichtig zijn met hun voorspellingen nu. Het weer op rtl 4 van gister avond zei helga dat de temparatuur voorzichtig aan de warmere kant te hebben gezet en dat het zo maar volgende week veel kouder kan zijn dan de meeste weerbureaus nu voorspellen.
''dat het zo maar'' 'volgende week veel kouder kan zijn dan de meeste weerbureaus nu voorspellen'
Dus ook zij kan er naast zitten natuurlijk