Was het maar zo'n feest
Nou jongens, we hebben in ieder geval op zondag, maandag en dinsdag vorst, en dan maar hopen dat er komende dagen betere kaarten komen, en dan nog, het is nog een week weg, en we weten hoeveel er kan veranderen in een dag, laat staan in een week
Als je van veel regen houdt wel ja...
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
buitje op zijn tijd is best lekker...
De komende dagen gaat het kouder worden dat is duidelijk, daarna...een en al onzekerheid!
KT is goed, LT valt helemaal niets over te zeggen. Zo'n pluim op korte termijn hebben we de hele "winter" nog niet gehad dus koester hem...
Doet eens plaatjes?! Ik vond deze (ja LT) heel apart om te zien. Zo zie je bijna nooit kaarten van 2m temps. over ons landje trekken. Is een aantal dagen in deze run.
Er zit sowieso weer veel kou in de kaarten (en behoorlijk ver onder 0 zelfs). | Gewijzigd: 11 januari 2012, 07:49 uur, door Harry der Hund
In deze run op KT ook verbeteringen hoor, vorige run konden depressies na de koude prik ons land weer bereiken in deze run nauwlijks meer. Maar goed het is maar 1 run, nu wachten wat EC doet en wat de rest vandaag voor kaarten geeft.
Not,
Wat ik uit zijn tweets opmaak is dat de modellen niet goed overweg kunnen met de opwarming in de troposfeer en de daaruit voortkomende koude op lager niveau.
Ergo, de opwarming die de pluim en kaarten nu laten zien gaat er niet komen. Everybody sit back, relax and enjoy the ride..
Ergo, de opwarming die de pluim en kaarten nu laten zien gaat er niet komen. Everybody sit back, relax and enjoy the ride..
Zou wel heel netjes zijn als dat gaat uitkomen. Zei Piers Corbyn hier toevallig ook nog iets over? Ik heb niet echt nog helder wat zijn voorspellingen waren over januari/februari. Ik ga eens teruglezen op zijn site e.d.
Net als GFS is EC ook koud alleen die 17e tm 20e niet. Zou het dan toch? | Gewijzigd: 11 januari 2012, 08:03 uur, door Harry der Hund
Net als GFS is EC ook koud alleen die 17e tm 20e niet. Zou het dan toch?
We zullen nog ff moeten wachten voor meer duidelijkheid vrees ik. Piers Corbyn ben ik gestopt te volgen, wat een chaoot is dat zeg. geen touw aan vast te knopen.