ben echt benieuwd hoe de kaarten nu weer blijven. en benieuwd naar Jan zijn stukje!
IJzersterke pluim, zo hoort het!
Bij nader inzien, zo ziet ie er veel minder overtuigend uit, hmmm het zal toch niet :
| Gewijzigd: 9 januari 2012, 22:17 uur, door akammd
Ik hoop op veel meer en het zou me niet verbazen.
Die korte termijn valt wel buiten de betrouwbaarheid (na 4 a 5 dagen) maar de kou op de 14/15e komt wel telkens terug. Hoop dat het niet alleen stralingskou van een hogedrukgebied precies boven ons land is.
wonen idd niet ver van elkaar weg nou goed, jij een ik een. al hoop ik ook op meer, en dan maar hopen dat het op vrijdag gaat vallen, want dan ben ik vrij
ligt het aan mij of zie ik maar 3 lijntjes voor een ijsdag gaan ???
want ik hoor door mensen onder je dat het een prachtpluim is ...? | Gewijzigd: 9 januari 2012, 22:11 uur, door nielslwder
want ik hoor door mensen onder je dat het een prachtpluim is ...?
Dus is een graad of 5 vorst met temps rond 2of 3graden tijdens dag niet goed genoeg ? (dan ga je best verhuizen)
Oper aan het eind warme uitschieter.
Het aantal winterse dagen blijft erin zitten begin volgende week, maar nog belangrijker is dat de spreiding afneemt.
Het is allemaal nog magertjes, maar we moeten ergens beginnen.
Edit: ff klikken voor animatie
Het enige mindere van deze run s het eind waar wij weer een weste wind krijgen maar dat is gelukkig LT. Miss heb ik het mis en moet je me het even vertellen ik zie ook maar wat ik denk dat ik zie.
haha XD er stond bij mij de verkeerde pluim op het scherm maar wel de juiste tijd?:P
maar nu zie ik hem ook is inderdaad een beste pluim
Dat zie je op zich wel goed, maar moet je absoluut niet naar kijken! Volgende run is het allerlaatste plaatje (niet alleen die natuurlijk) weer totaal anders dan nu.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Verre van optimaal? geen wonder dat we geen winter krijgen, men is nooit tevreden.