idd ik weet het ook niet meer , volgens mij zijn ze erg voorzichtig ze willen niet op hun b*k gaan .
ik wil het bijna van de daken schreeuwen | Gewijzigd: 9 januari 2012, 20:05 uur, door rick87
Logisch als je er van uit gaat dat ze de laatste GFS niet heeft meegenomen.. En weet sowieso niet of RTL de EC of GFS gebruikt..
De EC is slecht inderdaad, die hoofdrun dan... dus of de hoofdrun van de EC is een warme uitbijter of de GFS is een koude... of de waarheid ligt in t midden.
90% Kans op voortzetting van een licht wisselvallig weertype met temperaturen rond of boven normaal. 10% Kans op rustig winterweer met 's nachts vorst en overdag temperaturen iets boven nul.
@bron Knmi
90% Kans op voortzetting van een licht wisselvallig weertype met temperaturen rond of boven normaal. 10% Kans op rustig winterweer met 's nachts vorst en overdag temperaturen iets boven nul.
@bron Knmi
Uitgifte: 09/01/2012 07.15 uur LT
Inderdaad, oper zal hoog zijn, maar ben meer benieuwd naar hoeveel leden onder nul duiken
Edit: GFS heeft idd prachtige kaarten, afwachten of het erin blijft staan en of EC ook uiteindelijk meegaat. | Gewijzigd: 9 januari 2012, 20:30 uur, door weerfreak
Je bent me net voor Ik wilde het net posten.
Lekkah,hoeven we ons ook niet meer af te vragen of de neerslag sneeuw
kan geven(als t valt) en of het blijft liggen
ECMWF is nu slecht.. Maar dat is slechts ene run, wie weet is het de warmste?
Het gaat hier steeds om de oper die warm dan weer koud is. Het gemiddelde blijft in mijn ogen nog steeds hetzelfde of verandert niet veel. Er is dus geen enkele garantie dat de winter ook echt gaat toeslaan alleen omdat de oper van een paar modellen soms wat kouder uitschieten. Op deze manier krijg je valse hoop. Oper en Control vertonen zo vaak uitschieters, en als die naar beneden is beginnen mensen meteen te schreeuwen dat de winter er aan komt.
Zeg niet dat het geen winter wordt maar enige voorzichtigheid is op zijn plaats denk ik.
Volgens mij kan het volgende week wel eens echt prijs worden voor heel de benelux! ik word er alvast blij van.. aangezien het al paar dagen in de runs blijft voorkomen..