Waar kan ik die voorspelling vinden? Lijkt me leuk om even te lezen..
dat beweer ik toch ook niet ...?
hij zegt iets over nederland en ik ook | Gewijzigd: 8 januari 2012, 19:09 uur, door nielslwder
hij zegt iets over nederland en ik ook
En ik ook, ik beweerde namelijk ook niet dat jij het beweerde...
Mag wel zeggen dat het best wel spannend is, we zitten hier gespannen achter de plotter te wachten!
| Gewijzigd: 8 januari 2012, 19:19 uur, door Tyshane
Inderdaad, ik hoop dat EC het erin houd en niet meegaat met GFS die net een wat mindere (behalve eind) run gaf
Loopt nu langzaam binnen.
Er kan dus nog vannalles gebeuren in goed als zowel kwade zin.
Het kan dus:
1. Dat ECMWF ons mooi in de maling nam, om ons even lekker te pesten.
2. Allemaal goed gaan komen en we krijgen een winter als "Je zufor"
3. We een korte winterprik krijgen.
Wacht gerust nog even af en geeft niet bij de eerste beste zachte oplossing de hoop weer op.
Om ieder liefhebber een hart onder de riem te steken: DE ( ECHTE) WINTER DUURT NOG RUIM ANDERHALVE MAAND!
Het kan dus:
Wacht gerust nog even af en geeft niet bij de eerste beste zachte oplossing de hoop weer op.
Om ieder liefhebber een hart onder de riem te steken: DE ( ECHTE) WINTER DUURT NOG RUIM ANDERHALVE MAAND!
Precies, kijken straks naar de pluim. Misschien zegt de rest van members wel kou. Vanochtend was 20 % toch. Dus benieuwd!
Het kan dus:
Ik ga voor optie 1
Edit: Hopelijk morgen weer beter
Inderdaad geen goede run. Ach ja volgende keer beter
Gezien de toenemende extremen de laaste jaren is er echt wel een indicatie dat er het een en ander gebeurd.
Ik vind het in ieder geval duidelijk genoeg dat het klimaat veranderd.
In hoeverre en hoe snel het allemaal gaat is ook voor de wetenschap gissen maar het is duidelijk dat we wat moeten doen.
PS: voor ons als storm chasers lijkt het in ieder geval gunstig uit te pakken
Is dat zo?
KNMI Nader verklaard, 7 januari 2012 : 'Recent onderzoek toont aan dat de gemiddelde windsnelheid boven land (op 10 meter hoogte) de afgelopen dertig jaar met 5 tot 10 procent is gedaald. Ook in ons land is het aantal stormen de laatste decennia afgenomen.'
Maar mensen, dit is een winterdiscussietopic en voor klimaat kan je hier http://forum.onweer-online.nl/index.php?showforum=140 terecht. Dus over klimaat daar graag verder gaan. | Gewijzigd: 8 januari 2012, 20:18 uur, door Ben47
Citaat van Ben47, zondag 8 januari 2012, 20:14 uur 'Recent onderzoek toont aan dat de gemiddelde windsnelheid boven land (op 10 meter hoogte) de afgelopen dertig jaar met 5 tot 10 procent is gedaald. Ook in ons land is het aantal stormen de laatste decennia afgenomen.'
...
Maar mensen, dit is een winterdiscussietopic en voor klimaat kan je hier http://forum.onweer-online.nl/index.php?showforum=140 terecht...
Eerst off-topic meekletsen en dan vervolgens de rest verwijzen naar een ander topic is niet grappig.
| Gewijzigd: 8 januari 2012, 20:55 uur, door Tyshane