jawel, storm maakt deel uit van ongewoon koud winterweer/storm. bladiebla.
haha staat onderaan bericht toch?
anyway... ik hing mn beeb niet in hangmat als ik binnen zat...
3 maand! das iniemienie hoor!
'De storm over de landengte Istmo de Tehuantepec, die het leven heeft gekost aan de Mexicaanse baby, maakt deel uit van ongewoonlijk koud winterweer in het Latijns-Amerikaanse land. In de noordelijke deelstaten zijn temperaturen gemeten van meer dan tien graden onder nul. Over het hele grensgebied met de Verenigde Staten zijn volgens persbureaus al 31 mensen omgekomen als gevolg van de barre winterse omstandigheden.'
| Gewijzigd: 6 januari 2012, 21:14 uur, door Tyshane
Goededag hé,dat zijn pas temperaturen,niet gewoon voor daar zeg!
Global warming
Maar desalniettemin,errug onverantwoord gedrag van de ouders
Ik haal zelfs mijn honden naar binnen met zulk weer............
Global warming
Maar desalniettemin,errug onverantwoord gedrag van de ouders
Ik haal zelfs mijn honden naar binnen met zulk weer............
Zoals ik het lees lag ze niet buiten, maar gewoon binnen, in een hangmat.
Yep,je hebt gelijk,oeps.......te snel geoordeeld.
Ik denk hangmat dus buiten.
Zo zie je maar,goed lezen dude
Ik denk hangmat dus buiten.
Zo zie je maar,goed lezen dude
Don't mind! Hoe dan ook; idd behoorlijke winterse taferelen op een plek waar je (ik) het niet zo snel zou verwachten!
Met andere woorden, oordeel niet te snel. We weten niet alle details en we weten zeker niet onder welke omstandigheden de ouders bepaalde keuzes hebben gemaakt.
De ouders hebben maar eenvoudig onderkomen en kinderen liggen daar BINNEN vaker in een hangmat. Het hele dak van het onderkomen is weggewaaid inclusief kind. Dus niks onverantwoordelijk. We hebben nou eenmaal niet allemaal een onderkomen inclusief hypotheek....
Maar het blijft ontzettend triest om je kind op deze manier te verliezen. | Gewijzigd: 9 januari 2012, 18:37 uur, door Scully