http://de.rechtzetting.be/2012/01/03/duits...-eifelgebergte/
Nog een sterk stuk
Of nu precies die super-vulkaan wel of niet actiever wordt dat weet ik niet zeker. Wel kan ik zeggen dat er wereldwijd een massale toename is van aardbevingen en activiteit rondom vulkanen. De druk van binnen bouwt zich op om het zo maar even te noemen.
Momenteel hebben we te maken met een verschuiving van de magnetische polen waardoor de hele wereld ergens iets zal veranderen. Tektonische platen zullen bewegen en in de buurt van Azië is 1 tektonische plaat onder de andere geschoven.
Al die beweging en al die opbouwende druk zal ergens naar buiten moeten komen.
Het is struisvogelpolitiek om te roepen niets aan de hand mensen doorlopen.
Ik denk dat we met zijn allen eens wakker moeten worden en na moeten gaan denken over wat er nu werkelijk overal aan de hand is.
We weten het momenteel niet eens zeker vanwege bergen met des informatie.
Toch maak ik me wel zorgen over eventueel grote aardbevingen of een grote vulkaanuitbarsting. Er zijn signalen zat.
Jap
Leesvoer die de boel een beetje ontkracht.
Nog een sterk stuk
Las het nu pas LOL
Ja , dat hij dan maar wacht achter de zomer. Anders mogen we naar onze hittegolf en warmte voor zover we die hebben fluiten en is de winter ook direct kouder
Nog een sterk stuk
*PROEST*
Marcel
Leuk? Als het tot zo'n uitbarsting komt zal waarschijnlijk heel zuid en oost Nederland geevacueerd moeten worden, er zullen honderden of zelfs duizenden doden vallen, om nog maar niet te spreken over de economische schade. Dus nee, dat is niet leuk als dat gebeurt.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
ok beetje dramatisch... hij zal echt niet uitbarsten in de komende 100 jaar. en zelfs dan, elke uitbarsting van een supervulkaan hoeft geen superuitbarsting te zijn.
Maak je maar geen zorgen, die vulkaan slaapt al heel lang en zal dat naar alle waarschijnlijkheid ook blijven doen!
Een paar bubbeltjes wil echt niet zeggen dat die vulkaan straks gaat!
Kom vaker in "Die Eifel" en heb daar nog niemand iets over horen zeggen.
Of nu precies die super-vulkaan wel of niet actiever wordt dat weet ik niet zeker. Wel kan ik zeggen dat er wereldwijd een massale toename is van aardbevingen en activiteit rondom vulkanen. De druk van binnen bouwt zich op om het zo maar even te noemen.
Momenteel hebben we te maken met een verschuiving van de magnetische polen waardoor de hele wereld ergens iets zal veranderen. Tektonische platen zullen bewegen en in de buurt van Azië is 1 tektonische plaat onder de andere geschoven.
Al die beweging en al die opbouwende druk zal ergens naar buiten moeten komen.
Het is struisvogelpolitiek om te roepen niets aan de hand mensen doorlopen.
Ik denk dat we met zijn allen eens wakker moeten worden en na moeten gaan denken over wat er nu werkelijk overal aan de hand is.
We weten het momenteel niet eens zeker vanwege bergen met des informatie.
Toch maak ik me wel zorgen over eventueel grote aardbevingen of een grote vulkaanuitbarsting. Er zijn signalen zat.
Jap
Om maar even kort duidelijk te maken.
De aardkorst beweegt al sinds het ontstaan van deze planeet, doet dat nog steeds en zal dat ook nog heel lang doen.
Er zijn momenten waarbij er meer activiteit is als anders, maar ook dat is al altijd zo geweest.
We leven nu eenmaal op een planeet die altijd in beweging is en waarbij deze planeet echt geen rekening houd met ons.
Door de toename van de bevolking en omdat we veel meer gebieden bevolken zullen we ook vaker getroffen worden.
Dit is niet (alleen) omdat er (soms) vaker iets gebeurd maar ook omdat we het meer opzoeken en het dus enkel schijn is!
Kortom: maak je geen zorgen en geniet gewoon van de tijd die je hier hebt gekregen!!!!
De aardkorst beweegt al sinds het ontstaan van deze planeet, doet dat nog steeds en zal dat ook nog heel lang doen.
Er zijn momenten waarbij er meer activiteit is als anders, maar ook dat is al altijd zo geweest.
We leven nu eenmaal op een planeet die altijd in beweging is en waarbij deze planeet echt geen rekening houd met ons.
Door de toename van de bevolking en omdat we veel meer gebieden bevolken zullen we ook vaker getroffen worden.
Dit is niet (alleen) omdat er (soms) vaker iets gebeurd maar ook omdat we het meer opzoeken en het dus enkel schijn is!
Kortom: maak je geen zorgen en geniet gewoon van de tijd die je hier hebt gekregen!!!!
Niks aan toe te voegen.