Ik ben vannacht wakker geworden van een bui, ik dacht dat het een tornado was Het klonk alsof er een trein langs ons huis denderde. Trampoline ging half de lucht in, in de tuin vloog van alles rond.
Was echt heel heftig!
Volgens mij zijn er maar 2 stormdagen.
Maar verder heeft hij wel gelijk over de intensiviteit over de storm...
Storm begint vanavond al en gaat morgen verder dus Piet P. heeft helemaal gelijk!!
strikt genomen hoeft dat helemaal niet zo te zijn. het is maar voor een paar provincies al voor middernacht (waaronder om de een of andere reden friesland) en het kan best dat het tot middernacht nog geen echte "storm"waarden zijn.... Maar goed, ik ga even mijn zaagkettingen slijpen.
Ze waarschuwen nu al voor zware windstoten en harde wind en ook trekken er (onweers)buien
over het land.
Misschien een mooie dag om te chasen
http://alarm.noodweercentrale.nl/index-en.html | Gewijzigd: 4 januari 2012, 15:05 uur, door team_*AOT*
Best chase!!
28-06-2011
10-09-2011
10-05-2012
Ze waarschuwen nu al voor zware windstoten en harde wind en ook trekken er (onweers)buien
over het land.
Misschien een mooie dag om te chasen
http://alarm.noodweercentrale.nl/index-en.html
je bedoelt 5-1-2012?
Gast wat doe je?! Ons effe gek maken en daarna een dooie mus overhandigen! Hoe dan ook, het ziet er nog steeds prima uit als je van onstuimig weer houdt, heerlijk allemaal!
Paniek zaaien wordt het helemaal in 2012
O-t Hoe zwaar het gaat worden is in mijn ogen nog helemaal geen uitgemaakte zaak als ik ukmo, ec en gfs naast elkaar leg. Ben benieuwd naar de 12.00 dadelijk.
Alle gekheid op een stokje, zo net een onderonsje gehad met enkele glastelers over hoe en wat met de kassen. Verluchting open op 5% ipv potdicht. Anders krijg je onderdruk en kan je serre als het ware exploderen.
Deze morgen de schade opgenomen van gisteren en de verzekeringsagent op bezoek gehad. Hopelijk morgen niet meer van hetzelfde.
Is natuurlijk niet te hopen
Gisteren pieken gehad van rond de 85 km/u (meetstation Ell). Wat mij betreft voldoende.