Da's even vreemd om dan je raam uit te kijken en te zien dat het windstil is... denk je even dat je gek wordt.
Wind neemt nu weer toe uit westelijkere richting
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Da's even vreemd om dan je raam uit te kijken en te zien dat het windstil is... denk je even dat je gek wordt.
Wind neemt nu weer toe uit westelijkere richting
Gaaf man!!! | Gewijzigd: 3 januari 2012, 15:17 uur, door albalinda
Klopt... tijdens het koufront. Je kunt het zien op buienradar
Op Terschelling was er geen grote piek voor het koufront, dus of het is een soort van meetfout, of er was een flinke downburst oid voor het front uit.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Bij mij een dag of tien geleden al
Ik hoop trouwens dat alle extreem weer liefhebbers hier blij zijn, het is namelijk extreem pokkeweer.
Lang geleden dat ik zo nat geregent ben. Het lijkt wel zomer | Gewijzigd: 3 januari 2012, 18:14 uur, door Marga
Op Terschelling was er geen grote piek voor het koufront, dus of het is een soort van meetfout, of er was een flinke downburst oid voor het front uit.
vond hem ook interessant om te zien, we zullen over een half uur zien, dan zou de zuidpunt over mij heen moeten trekken...
wel heel erg gaaf om te zien die combinatie van harde wind en flinke regen kinderen zitten op de bank met een warme chocolademelk voor het raam te genieten van het razen van de natuur | Gewijzigd: 3 januari 2012, 15:24 uur, door jesje79
Die 173 lijkt mij een meetfout...
jij kunt het weten. als ik de beelden zie op buienradar is die 173 van na het passeren van het koufront ... en dat klopt niet geheel met overige waarnemingen.
Hmmm, de windsnelheid valt nu netjes terug naar normale waarden op Ijmuiden. Zelfde piek als op Vlie... het zou kunnen dat het toch een echte meting is...
Bummer !!
Hier ineens lekkage in het leslokaal | Gewijzigd: 3 januari 2012, 15:31 uur, door mrijkhals