ik moest zo hard trappen dat mijn ketting nu gebroken is van mijn fiets.
echt bizar.. ( das was om 9:45 ) als het nog harder gaat waaien hoef ik nieteens te trappen naar huis.
( op reserve fiets )
Zou kunnen, maar ik kan de vorige keer nog herinneren
Iedereen wachtte op het koufront, en bij aankomst viel dat vies tegen en was het bijna windstil er na.
Iedereen wachtte op het koufront, en bij aankomst viel dat vies tegen en was het bijna windstil er na.
Ja dat klopt. Op het moment van passeren viel de wind weg.
Maar daarna wakkerde de wind wel weer stevig aan.
Maar daarna wakkerde de wind wel weer stevig aan.
laat ik dan maar folders gaan bezorgen! straks waaien de folders vanzelf de brievenbus in:S
Hoelaat ligt het kf boven nederland?
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Ja is echt prachtig !
Koudefront is goed te zien zeg. Komt toch aardig wat regen uit pletteren denk ik.
Ik vroeg me af of je dit ook kan zien als een soort wall/shelf/roll cloud ? | Gewijzigd: 3 januari 2012, 13:46 uur, door pasz
Koudefront is goed te zien zeg. Komt toch aardig wat regen uit pletteren denk ik.
Ik vroeg me af of je dit ook kan zien als een soort wall/shelf/roll cloud ?
Denk het niet!.. Wel erg donkere lucht en veel wind en regen.... Tenminste de vorige keren heb ik geen rolwolk of shelf kunnen ontdekken met soortgelijke situaties.