Die persoon waar hij het over heeft is hier op het forum DE 'Voldemort'. De wezen wiens naams niet genoemd mag worden. Hij krijgt per dag meer gelijk, een dubio voor de experts op dit forum.
Zou de allereerste keer in de hele geschiedenis zijn. Eindelijk een echt plusje voor hem dan. Ik weet niet precies wat ik dan verwachten moet, maar misschien wordt het nog wel gekker met hem dan. Hij is in staat de Koningin een brief te sturen om het mee te nemen in haar troonrede dat ie alwéér als enige gelijk had.
En je ziet wat er tot nu toe van gekomen is,
En je ziet wat er tot nu toe van gekomen is,
Een echt horrorwinter voor de winterliefhebbers!
Maar er komt wel nog een serieuze winterprik, ben ik zeker van! (gewoon op gevoel hé mensen)
Maar er komt wel nog een serieuze winterprik, ben ik zeker van! (gewoon op gevoel hé mensen)
nou mij gevoel zegt dat het heel snel zomer mag worden als er niet snel beter weer komt want hier wordt ik echt schijt ziek van irritante regen steeds
als ik johanns alpenweer lees. zie ik toch wel verbetering op zondag kwa winterweer, of zie ik of lees ik dat verkeerd .kan iemand dat ook lezen en mij uitleggen wat ik ni goed zie
2 woorden : "opties" en "wellicht"...
Laat me niet lachen, aanpassen als de beste die gast. Bewijs staat hier op o-o
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=308991 | Gewijzigd: 3 januari 2012, 20:33 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=308991
Daar geef ik je gelijk in, maar waar zie jij winter dan?, ik hoop er wel op maar steeds valse hoop.... en dan weer een zachte oplossing, het moet gewoon in de 2e of 3e week januari anders schrijf ik hem ook af.
euhh Jan , nogmaals wat zie jij dan ???
Wat een ander ziet dat heb ik gelezen , alleen je komt hier niet op terug ?
Zo denk ik er ook over. Vanaf volgend weekend kan je bij GFS duidelijk zien dan er in de buurt van Newfoundland veel meer opbouw is van hogedruk. Enkel berekent GFS deze hogedrukgebieden nog niet sterk genoeg om de aanvoer van depressies te stoppen. Het kan zomaar zijn dat er zo'n hogedrukgebied wat beter stand houd dan verwacht en er een blokkade boven de oceaan ontstaat.
Zo denk ik er toch over. Kritiek is welkom. | Gewijzigd: 3 januari 2012, 21:22 uur, door samverhoeven
Volgende week, volgende maand, volgende winter of wie weet misschien pas in 2020?
Sorry maar met dit soort blijmakertjes schiet je totaal niets op en geef je alleen maar valse hoop. Dan zeg je beter gewoonweg niets, we hebben de afgelopen anderhalve maand al genoeg dooie mussen gezien.