Citaat van BartStandaert, maandag 2 januari 2012, 10:45 uur Doet hij toch niet. Als je die mening niet deelt van dat het een "baggerpluim" is, moet je je toch niet aangesproken voelen en is je reactie dus overbodig
Dat doet hij wel want hij heeft het over 'allemaal', dus hij spreekt ons hier allen op aan en dat is niet nodig. Dergelijke reacties lokken juist reacties uit, misschien even aanpassen?
| Gewijzigd: 2 januari 2012, 11:32 uur, door Tyshane
Ik denk van niet. Waarom. Het sterke Azoren Hoog!! Zolang dit hogedrukgebied nadrukkelijk op kaart blijft staan (soms het zwaartepunt richting Engeland) zal het geen winter worden. Vergelijk de huidige weerkaarten met die van december 2009, dan zie het verschil in luchtdrukpatronen. (http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsreaeur.html).
Jammer voor de winterliefhebbers.
Zullen we het voor jou ook nog even duidelijk maken, want anders blijf je maar aan de gang.... Ik heb gereageerd op de pluim van hem in nette zin! Daarop volgend kwamen er een paar stomzinnige reacties van mensen "baggerpluim". Daar reageerde ik op. Maar zoals altijd willen mensen alleen maar lezen wat ze willen lezen, inclusief jij!
Mijn reactie op itgietoan! was: Oper een warme broeder, vanavond anders
Niets mis mee
Mijn reactie op itgietoan! was: Oper een warme broeder, vanavond anders
Niets mis mee
Meningen Jan, dat is nou eenmaal onderdeel van een forum.
Wanneer iemand een pluim een baggerpluim vindt is dat zijn/haar mening en wie ben jij dan om dat tegen te gaan spreken? | Gewijzigd: 2 januari 2012, 12:08 uur, door Debbieke
Citaat van Jan van Ooijen, maandag 2 januari 2012, 12:01 uur Zullen we het voor jou ook nog even duidelijk maken, want anders blijf je maar aan de gang.... Ik heb gereageerd op de pluim van hem in nette zin! Daarop volgend kwamen er een paar stomzinnige reacties van mensen "baggerpluim". Daar reageerde ik op. Maar zoals altijd willen mensen alleen maar lezen wat ze willen lezen, inclusief jij!
Ik ga hier niet verder op in, mijn reactie staat nog steeds, wil je erover praten, dan graag via pb, ontopic graag.
| Gewijzigd: 2 januari 2012, 12:08 uur, door Tyshane
Die gebieden waar het kouder wordt daar liggen ook veel hoger en de invloed van zee is veel kleiner
Frankrijk en Spanje zijn wel een stuk groter dan ons kleine landje. En als ik goed de kaart bekijk dan wordt het langs de kust van Frankrijk en Spanje ook niet kouder dan Nederland.
Wil niet negatief zijn (al lijkt dat wel zo), wil ook graag sneeuw ijs en kou natuurlijk.
Vindt het alleen jammer dat er nog geen overtuiging inzit. Veel members blijven aan de zachte kant.
Het gemiddelde, dat volg ik liever, niet die 2 lijntjes die niet weten wat ze willen.
Dan word je ook niet zo snel teleurgesteld, hoe kouder het gemiddelde hoe meer kans op kouder weer. | Gewijzigd: 2 januari 2012, 13:04 uur, door WimBaens
Terug naar de kaarten dan maar...
we zitten zeker niet in de "beginfase" dat is eind oktober en november(in oktober valt er namelijk soms ook wel wat sneeuw)
nou is december ook al voorbij en de dagen lengen alweer(wat niet wil zeggen dat het niet koud word:P) en dan hebben we januari februari en maart nog dus al over de helft .
ik ben benieuwd wat er gebeuren gaat deze winter nog maar ik verwacht er niks van ,kan het alleen nog maar meevallen.
en ik bedoel het ook niet tegen jou hoor;) maar er wordt hier al sinds november rond geroepen dat het nog maar het begin is terwijl we dat al lang voorbij zijn
Dennis
(moet een keer vermeld worden: crew GEWELDIG werk!)
nou is december ook al voorbij en de dagen lengen alweer(wat niet wil zeggen dat het niet koud word:P) en dan hebben we januari februari en maart nog dus al over de helft .
ik ben benieuwd wat er gebeuren gaat deze winter nog maar ik verwacht er niks van ,kan het alleen nog maar meevallen.
en ik bedoel het ook niet tegen jou hoor;) maar er wordt hier al sinds november rond geroepen dat het nog maar het begin is terwijl we dat al lang voorbij zijn
Ik bedoel de beginfase naar eventueel kouder weer, niet de beginfase van de winter. Nu krijgen we steeds meer aanwijzingen naar kouder weer, maar die aanwijzingen moeten snel toenemen anders is er nog maar weinig over van de winter.