En een groot deel van europa ligt dan weer in de sneeuw! alleen wij nog!
Inderdaad kou komt zeker dichterbij. Maar of dat ook meteen de winter betekend blijft nog de grote vraag. Van mij mag het toch wel eens weer.
Ja, dat is de achterkant van het koufront maar dat is nog niet de ''echte'' kou.
Nog een paar runs verder er er is weer niks over van de eventuele "kou"....
Ec heeft nog weinig koude leden idd, maar GFS vind ik nu juist weer beter.. (meer leden voor kouder weer)
Eerst nog maar eens een paar runs afwachten voordat we voorbarige conclusies gaan maken.
Zit al een tijdje die ao-index in de gaten te houden. De trend daar zet zich meestal over in de kaarten. Ik verwacht niet direct de complete ommeslag, maar denk dat de LT vanavond wel de koude richting gaat uitgaan.(Deels gevoelsmatig )
Nee Jan, je moet ons niet allemaal over 1 kam scheren ...
Ik heb dat nooit gezegd, ik heb namelijk wel hoop op winterweer n.a.v. de pluimen ...
Ik ga hier niet over discussieren, is ook niet on topic trouwens, ben het alleen niet met Jan eens, kan toch?
In de 2 pluim modellen zie ik nog wel kansen op winterweer aangezien er meerdere leden voor vorst gaan, om maar eens on topic te blijven ...
Rond de 9e januari is de onzekerheid van de Euro weer extreem . De Oper (rood) springt dan 8 a 9 graden heen en weer. Is nu weer de warme kant op gesprongen, kan bij de volgende run weer rond nul uitkomen.
(2x klikken voor vergroten)