is al bezig .... zit nu op 6Jan 2012 met 18H run
eerste aanzet 7 Jan ... lijkt door te zetten (ziet er GOED!! uit) ->mooie noordelijke stroming
Russia naar 1045 HPa | Gewijzigd: 1 januari 2012, 23:32 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
eerste aanzet 7 Jan ... lijkt door te zetten (ziet er GOED!! uit) ->mooie noordelijke stroming
Ik vind hem zelf beter. Hij ligt nog westelijker
Kan zeer mooi worden - durf het bijna niet te geloven H moet niet met Kern over NL gaan liggen en teveel gaan kantelen naar oostelijke richting | Gewijzigd: 1 januari 2012, 23:42 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
heb liever KT verbetert (dit ivm met betrouwbaarheid) - wat er eenmaal dan is hebben we mooi te pakken
GFS komt erna met afzwakking maar later weer een nieuwe mogelijkheid | Gewijzigd: 1 januari 2012, 23:50 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
heeeeel snel vergeten..
Mengelmoes met momenten van een hoog boven (west) Europa en een laag boven NL maar met een dusdanige 300hPa dat alle koude ons land niet kan bereiken.. | Gewijzigd: 1 januari 2012, 23:54 uur, door Callie-P
18h run ben ik met je eens die is vaak off-track..de rest.. ach hobbelen is leuk en ik hobbel graag 4 keer per dag ipv van 2 keer
p.s. volgens mij spiekt ecmwf gewoon bij gfs vandaar maar 2 keer
morgen effe de panels vergelijken | Gewijzigd: 2 januari 2012, 00:03 uur, door Callie-P
GFS is soms net een kameleon, de ene run is vaak totaal anders dan de vorige. Geen pijl op te trekken.
Maar EC is er ook nog niet, oper gaat nu wel een aantal runs op rij voor een koud scenario, nu de rest nog.
Maar EC is er ook nog niet, oper gaat nu wel een aantal runs op rij voor een koud scenario, nu de rest nog.
belangrijkste is dat het %$#@*%$#@ een keer winter wordt..en beide modellen doen wel pogingen om ons blij te maken.. maar er is nog geen schaap over de dam.. | Gewijzigd: 2 januari 2012, 00:06 uur, door Callie-P
En een groot deel van europa ligt dan weer in de sneeuw! alleen wij nog!
| Gewijzigd: 2 januari 2012, 01:20 uur, door BacciB