Ik begin dus nu alvast met juichen
Ik doe met je mee !!!
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Ik begin dus nu alvast met juichen
Hoezo eindelijk? Al sinds begin december is er een winterse setting terug te vinden op de kaarten. Alleen wordt deze steeds verder vooruit geschoven. Ik zeg niet dat het niet gebeurd, maar nu al zeggen dat het gebeurd is veel te voorbarig.
Naar mijn idee wordt er helemaal niets vooruit geschoven maar goed. Begin december stond er een bulderende WC op het programma waar we nog steeds van mogen 'genieten'. Ik heb toen geen winterse settingen gezien in de kaarten, in ieder geval geen setting die er nu op staat.
Hoe dan ook, virtueel winterweer heb ik ook al lang niet meer gezien, dus dit is in ieder geval een vooruitgang. En ik heb nog steeds vertrouwen in de winter.
Edit:
Kijk eens waar de warmte/koude grens ligt.. Is wel heus verschil :OOOO (klikj voor beter beeld)
| Gewijzigd: 31 december 2011, 12:43 uur, door Gilleeesss
Hoe dan ook, virtueel winterweer heb ik ook al lang niet meer gezien, dus dit is in ieder geval een vooruitgang. En ik heb nog steeds vertrouwen in de winter.
Dan vraag ik mij af waar je was toen in november er voor begin december winter in de kaarten stond. En half december na nieuwjaar er winter op de kaarten stond. Dus ja winterweer wordt verder vooruit geschoven. Ligt er natuurlijk aan wat jij onder winterweer verstaat. Als je van december vorig jaar uitgaat zou je wel eens teleurgesteld kunnen worden. Zelf denk ik ook niet dat deze winter geen hellmangetallen zal opbrengen, dat zou abnormaal zijn. Dus een winterse periode moet er zeker nog aankomen.
In hoeverre zijn we nog objectief? We willen het graag maar laten we altijd reeel blijven. ( daar waak ik persoonlijk voor, beschuldig er niemand van )
Voorzichtig met vuurwerk vanavond anders kun je niet meer typen op o-o in 2012!!
De pluimen voor België misschien, hier leek het gemiddelde voor de LT wel aan de 5 graden-lijn vastgenageld. En die gaat nu eindelijk naar onderen
In december was er heel af en toe een run met wat winterweer op LT. Het dikke meerendeel ging voor een WC. Naar mijn mening gaan nu toch meer runs voor een winterse setting.
Ja idd, is al paar dagen dat er daar een hoog getrekent word! De WC gaat doorgespoeld worden
We houden het in de gaten, als dit uitbouwt, zou er nog sneuw kunnen vallen ook....voor de vorst
We houden het in de gaten, als dit uitbouwt, zou er nog sneuw kunnen vallen ook....voor de vorst
ja moet wel uitbouwen idd naar het noorden toe ; moet een echte blokkade gaan vormen voor die anti-winter-wc