oooh jawel. Want de temperaturen kunnen dan gemakkelijk diep zakken enof heel veel sneeuwvallen.
Januari en Februari zijn meestal de 2 echte wintermaanden
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
PS: ben je maart 2005 vergeten soms?!?! toen er in de Noordelijke helft meer dan halve meter lag lokaal?? (volgens mij was het nog achter in maart ook!
OK, behaalde resultaten in het verleden bieden geen garanties tot de toekomst, maar je weet maar nooit! dit jaar is er ook geen enkele maand normaal geweest | Gewijzigd: 27 december 2011, 17:54 uur, door gerard van den brink
OK, behaalde resultaten in het verleden bieden geen garanties tot de toekomst, maar je weet maar nooit! dit jaar is er ook geen enkele maand normaal geweest
Ja klopt dat was begin maart!!
Januari Februari Maart en April zijn potentieel allemaal nog tot goede vorstperiodes in staat.
Zolang het weer niet volledig voorspelbaar is kan er komende maanden dus nog van alles gebeuren
Citaat van gerard1995, dinsdag 27 december 2011, 17:54 uur PS: ben je maart 2005 vergeten soms?!?! toen er in de Noordelijke helft meer dan halve meter lag lokaal??
En een paar dagen later was het twintig graden,zaten we zwetend in ons T-shirt te kijken hoe de laatste bermsneeuwbergen wegsmolten | Gewijzigd: 27 december 2011, 18:03 uur, door Picobyte
ja, dat is me punt nie, maar k'bedoel wel dat Maart tot alles toe in staat is! ook de koude optie!
maar wel een oer-hollandse-winter voor echte winters moet je maar verhuizen naar siberië ofzo. zo'n sneeuwwinter als bijv. december vorig jaar is best uniek te noemen!
Lol als je dit geen winter noemt
Bron
PS: Weet iemand waar je deze archiefkaartjes kan vinden op de KNMI site? | Gewijzigd: 27 december 2011, 18:28 uur, door onno333
maar wel een oer-hollandse-winter voor echte winters moet je maar verhuizen naar siberië ofzo. zo'n sneeuwwinter als bijv. december vorig jaar is best uniek te noemen!
Ik ben geen wintermens maar een zomermens en ook dan moet je verhuizen naar een ander land voor mooi weer garantie. Maar ik denk dat de meeste mensen hier ook zo over denken ( paar daagjes vorst en een dagje sneeuw maakt geen winter)
ja, ik snap je punt helemaal, maar ja, zo'n optie wat jij noemt hoort tog egt bij de hollandse kwakkelwinter!
Jup, de tijd die de meeste, waarschijnlijk allemaal, van ons niet hebben meegemaakt . Tijd van Zuiderzee en nog veel meer nostalgische dingen die ik niet ken . Maar dat bewijst dat het in februari behoorlijk kan ''horroren''
Ja oke, ec komt toch met mooie plaatjes keer op keer.. ookal schuift het telkens wel op... --'
naja voor hier waren het gewone minima's (ookal wel koud voor maart) (rond -5ofzo)
*Edit Debbieke* Berichten samengevoegd!! | Gewijzigd: 27 december 2011, 20:54 uur, door Debbieke