Blijft toch een feit:
In de meeste zachte winters zijn zelfs de koudste weersvoorspellingen/kaarten nog mild!
Groeten,
Frank
Helmond
Ik hoop nog steeds op een zeer koude winter met heeel veel sneeuw, we hebben nog 2,5 maand te gaan. Tijd zat !!
vanwaar heb je die
http://www.weersvoorspelling.nl/site/weer_.../antwerpen.html
nog niet teveel waarde aan hechten maar deze site komt in overeenstemming met weerplaza vaak,..
af en toe een temp daling, en daarna weer zachte lucht WC, dus helaas zie ik nog niet veel veranderen...
Al willen we dat alles snel veranderd...... zie ik dit helaas niet terug op de GFS en ECMW modellen...
zal ik me dan bij jou aansluiten dan? jongens kom op~! de meteorologische winter is net een maand oud, en heeft nog volle 3 maand te gaan eigelijk, maart wil het evengoed wel eens fors winteren!!
en vervolgens doet april nog wat ie wil, en als afsluiter heb je de ijsheiligen van mei!
m.a.w. jongens, al komt de winter eind januari pas. Boeien!!! als het februari dan maar de hele maand wintert, ben ik 'vol'gas' tevreden hoor!
af en toe een temp daling, en daarna weer zachte lucht WC, dus helaas zie ik nog niet veel veranderen...
Al willen we dat alles snel veranderd...... zie ik dit helaas niet terug op de GFS en ECMW modellen...
Er was een azorenhoog (redelijk sterk) in de runs gisteren bij GFS..
Temperatuur in dalende lijn. (KMI)
http://www.weersvoorspelling.nl/site/weer_.../antwerpen.html
Even afwachten hoelang deze voorspellingen aanhouden, toch al blij dat er weer iets winters te zien valt.
Even afwachten hoelang deze voorspellingen aanhouden, toch al blij dat er weer iets winters te zien valt. Klop is een dalende trend van +10 naar +5 | Gewijzigd: 26 december 2011, 12:47 uur, door Eifel
en vervolgens doet april nog wat ie wil, en als afsluiter heb je de ijsheiligen van mei!
m.a.w. jongens, al komt de winter eind januari pas. Boeien!!! als het februari dan maar de hele maand wintert, ben ik 'vol'gas' tevreden hoor!
Ha die Gerard,ik teken voor een winterperiode van 4 maanden hoor
In maart kan het idd. nog winteren