Om precies te zijn hier
Doodlopende link, maar is momentopname wat er op de kaarten staat. Geloof eerder in EC | Gewijzigd: 26 december 2011, 23:52 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Oudejaarsnacht is zaterdag op zondag
'wij zijn toch niet van suiker of wel'
maar hoe zit het met de mist zijn daar kaarten voor op korte termijn?
Desondanks hoop ik op droog weer rond middernacht. De temperatuur is niet zo heel belangrijk.
En nog over de rest de winter. Ik hoop zo dat de atmosfeer eens een schop tegen die westenwinden geeft, zodat we het nieuwe jaar eens met echt winterweer te maken krijgen. Tot nu toe alleen vorige week tijdelijk wat sneeuw mogen aanschouwen diep in de nacht. Maar zelfs de winterse speldenprikjes blijven tot nu toe uit.
Ik stel mezelf maar gerust met de gedachte dat de winter nog vrij jong is.. | Gewijzigd: 27 december 2011, 11:03 uur, door Arnhemnoord
Nee, maar als je altijd heel de dag door stookt is plensregen nou niet echt fijn. Ten eerste omdat je dan zeiknat bent, maar wat nog veel vervelender is is dat het vuurwerk ook nat wordt. Daarom vind ik het belangrijker dat het overdag droog is dan om 0:00. Als je een paar potten afsteekt en het regent een beetje dan is dat nou niet echt een groot drama, tenzij je met projecten bezig bent.
Aan degenen die kaarten posten: Zouden jullie naast de 18z en 00z (die ik vaak voorbij zie komen) ook de kaarten van 06z en 12z willen posten?
Aan degenen die kaarten posten: Zouden jullie naast de 18z en 00z (die ik vaak voorbij zie komen) ook de kaarten van 06z en 12z willen posten?
inderdaad, daarom vind ik het ook belangrijk dat het heel de dag droog blijft. een klein beetje motregen mag wel maar liefst niet al te grote hoeveelheden dan : )
dat is idd wel weer waar ik wil ook niet dat mijn vuurwerk nat word maar voor nu zijn de vooruitzichten dat er niet echt veel regen gaat vallen, nu maar hopen dat dat blijft. en motregen vind ik nu ook niet echt heel erg
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
nee he, hopen dat dat snel van de kaarten gaat anders ontsteek ik het een dag erna!
maar het leuke is dat je het op 1 januari 00:00 zelf doet | Gewijzigd: 28 december 2011, 09:32 uur, door Marga
maar het leuke is dat je het op 1 januari 00:00 zelf doet
hoop ook dat het snel verdwijnt uit de kaarten, op buienradar.nl geven ze voor mijn plaats zaterdag niet veel regen en rond middernacht droog, maarja die weersite is spijtig genoeg niet zo goed te betrouwen, voorlopig blijft de regen al 2 dagen in de kaartjes zitten begin tog te twijfel aan een droge oudejaarsdag.nu droge momenten gaan er absoluut wel tussen zitten hoor, en dan weer peridoe met motregen dan weer periode met droog weer, en zo heel de dag volgens mij
oke maar die buien mogen van mij dan wel wegblijven maar ik wil vooral overdag mooi meer 00:00 uur kan mij niet ecth veel verrekken natuurlijk moet het dan ook droog blijven,, maar we zien morgen verder