Voor mij 3 pluspunten
je ziet in de 1e periode,die vaak redelijk betrouwbaar is,dat deze daalt.
2e en minder betrouwbare periode schiet als een raket omhoog,maar die periode lap ik meest aan mn laars...
we gaan weer afwachten.
ik heb er altijd nog een goed gevoel bij dat we alsnog sneeuw gaan krijgen....de winter is pas net echt begonnen.
Opzich is dit een prima vooruitzicht, alleen moeten we wel het dauwpunt in de gaten houden, want met een windstille avond, zou er zo maar eens mist kunnen gaan ontstaan, en dat kunnen we beter maar niet hebben.
Betreft de regenkansen schommeld alles een beetje op en neer... de ene keer zien we potientele neerslagkansen, en soms is het weer van de kaartjes verdwenen... nu maar hopen dat dat laatste scenario uit zal gaan komen voor vuurwerk liefhebbend nederland....
We wachten maar rustig af..... voor nu hier in eerbeek.... vakantiehuisje landal... een grijze en natte 2e kerstdag.... zoals we gewend zijn in ons kikkerlandje...
Laten we het beste er maar van hopen.
Hier van het zelfde.
Veel dingen die hoog de lucht in moeten..
Maar tis nog steeds niet echt te zeggen wat het Weer gaat brengen,
veel wind betekend dat veel buien zich snel verplaatsen, wat soms voordelig is , maar ook een nadeel kan hebben.
Ik denk altijd, als de dag begint met weinig wind en weinig donkere bewolking kan het best een droge dag worden..
Maar met veel wind, kun je er niks op aan.
Dus we blijven hopen..
en hopen....
Spannend hoe 't daarna zal verlopen.
Geld die pluim ook voor belgie ?
de enigste pluim die ik kan vinden voor belgie is de deze van leuven, en ik woon redelijk dicht bij leuven, maar van zo een pluim weet ik niet veel af, kan er niet aan uit. ziet deze er goed uit voor oud & nieuw ?
*Edit Debbieke* Berichten samengevoegd! | Gewijzigd: 26 december 2011, 23:25 uur, door Debbieke
Om precies te zijn hier | Gewijzigd: 26 december 2011, 23:32 uur, door chieldeventer