dat die regen inderdaad maar weg blijf, heb dees jaar ook voor vele euro's aan vuurwerk gekocht, mijn vuurwerl ligt hier al klaar ik kan niet meer terug krabbelen als het te slecht weer word
eergister berekend dat model enkele mm regen.
gister zo goed als droog.
en vandaag weer enkele mm regen,
ik durf eigenlijk te zeggen dat er een kans op een bui is die dag maar totaal geen grote hoeveelheden of grote regenzones.
en ik ben helemaal blij dat de GFS pluim precies op de 31ste weinig wind berekend.
weather without storms is no weather at all.
Dat is ook koffiedik kijken Plaats gewoon de kaarten zonder enige bijbedoelingen
| Gewijzigd: 25 december 2011, 13:20 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
ga vooral zo door jan
die kaarten zijn niets waard op die termijn. ( god bless )
De kaarten die jij toont heeft te maken met 10m wind, van mij zijn windstoten
die kaarten zijn niets waard op die termijn. ( god bless )
Zal ik doen, maar waar ik het meest om moest lachen waren de zinnen "de kaarten die jan toont is allemaal nog gissen en koffiedik kijken." en "en ik ben helemaal blij dat de GFS pluim precies op de 31ste weinig wind berekend." Dan vraag ik me gewoon af waarom de pluim wel goed is terwijl een kaar die in de pluim wordt meegenomen (oper) niet goed is
goed gezien.
nader inzien toch vreemd van mezelf. maar wat ik al zei de pluim geeft 50 berekeningen per keer af.
en de kaarten praktisch 1. wellicht is dat het verschil dat ...verschilt?
En het mag ook best wat kouder worden hoor....
Kouder hoeft van mij niet, want dan kunnen we mooi een tijd buiten staan met vuurwerk. Anders is het zo snel koud.
morgen weer een droge run. dan vind ik het bijna zeker dat het droog blijft
vanavond maar de GFS pluimke bekijken wat die zegt.
persoonlijk denk ik dat de oper weer een uitschieter krijgt maar de rest van de leden blijft onder de 1 mm