Maar stiekem blijven we hopen!
Ti's hier aardig kallem met de politie gevoeligheid
Maar zoals ik al zei, het mag van mij overdag best regenen,
Als het savonds maar een beetje droog word
Maarja ti's na het weekend ( kerstdagen ) vast beter te zien/ aan te tonen. | Gewijzigd: 24 december 2011, 09:45 uur, door Barend F
Maar stiekem blijven we hopen!
Maar zoals ik al zei, het mag van mij overdag best regenen,
Als het savonds maar een beetje droog word
Ik zou me nog geen zorgen maken. Het duurt nog een week dus het is nog helemaal niet te zeggen of, waar en wanneer het gaat regenen
Overdag mag het van jou best regenen? Denk ook is aan al die mensen die overdag heel de dag door stoken (waaronder ik)
Overdag mag het van jou best regenen? Denk ook is aan al die mensen die overdag heel de dag door stoken (waaronder ik)
Oke sorry! Ja heb het liefst de hele dag droog;)
Maar met regen in de lucht, moeten er toch het beste van maken
THhaa jij hebt al sneeuw, van mij mag het zeker ook sneeuwen! Ik ben benieuwd naar deel9.. Wat het vervolg erop zal zijn.. Of het kouder zal worden of warmer.. laten we hopen kouder! Komaan winter je kan het! Maarvoor de feestvierders die vuurwerk opsteke enzo.. Liefst gewoon helder weer
hij maakt er idd tog nog wat van maar denk eerlijk gezegd niet dat het iets word maarja... de aankomende dagen ben ik dan ook steeds vaker buiten XD
Maar wel een smeerboel. Ik weet nog van vorig jaar met dat sneeuw. Rotjes maken sneeuw smerig.
Dit is van een ander weermodel. Dit kaartje is van GFS (Amerikaans). De kaartjes van Jan waren van ECMWF (Europees) . Voorlopig kunnnen we nog nergens vanuit gaan als deze twee modellen elkaar tegen blijven spreken. Pas na kerst krijgen we duidelijkheid. Hoewel ik geen grote vuurwerk fan ben, hoop ik wel dat het droog blijft.
Waarom ook niet : November -droogste maand ; December - 1 van de natste; Januari - de KOUDSTE ; Februari - de SNEEUWRIJKSTE....
Daar is ie weer: de "Duim" - echter LT (zoals we inmiddels wel weten)
kan mss geplaatst worden door crew later in deel 9 | Gewijzigd: 25 december 2011, 09:20 uur, door Verwijderde_gebruiker_04