hopen dus dat het -10 is die nacht,anders ben ik de sigaar.
Ik zou me niet teveel zorgen maken,er is welgeteld 1 member die een minimumtemp van -3 berekend,de overgrote meerderheid zit ruim in de +.
Overigens opmerkelijk hoe mensen hier werkelijk elke keer kaartjes weten te toveren van precies de koudst mogelijke oplossing en nooit de warmst mogelijke oplossing laten zien (commercieel gezien niet aantrekkelijk??).
Voorspelling voor de jaarwisseling qua temperatuur is gewoon een aangename +3 á 4 .
Ik zei het al eerder vandaag op dit forum met de sneeuw maakt het wel winters natuurlijk. Maar qua temperatuur is er weinig winters aan. Is wachten op de stevige vorst en ik hoop dat we die snel krijgen in het nieuw jaar
Overigens opmerkelijk hoe mensen hier werkelijk elke keer kaartjes weten te toveren van precies de koudst mogelijke oplossing en nooit de warmst mogelijke oplossing laten zien (commercieel gezien niet aantrekkelijk??).
Dat word wel gedaan door een paar kritisieeee, maar die worden dan ook gelijk afgeschoten en/of beschouwd als zijnde doemdenkers. Dus die hoor je niet meer en houden zich afzijdig
Voor de rest is de pluim best oke, al heb ik mijn twijvels over de lange termijn.
dat laatste zet ik er maar even onder, want anders word mijn post verwijderd, omdat het niet weerdiscussie waardige post is
Voorspelling voor de jaarwisseling qua temperatuur is gewoon een aangename +3 á 4 .
Ik zie meer leden gaan voor koud en zelfs ook nog kouder dan -3! Ik weet niet waar jij kijkt?
Voor de rest is de pluim best oke, al heb ik mijn twijvels over de lange termijn.
dat laatste zet ik er maar even onder, want anders word mijn post verwijderd, omdat het niet weerdiscussie waardige post is
Weer een nutteloos antwoord en tevens weer aardig staaltje uitlokking weer van jou kant. Wat is er nu mis als mensen plaatjes plaatsen van een run? Als het je niet aanstaat blijf hier dan ook weg
Ik verwijs iedereen graag door naar http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=24534, en wil iedereen er ook nog eens op attent maken deze te lezen. Ook wil ik de volgende punten nog even benadrukken:
Leden van onweer-online,
Sinds de laatste aantal topics, die betrekking hebben gehad tot onweerskansen, zijn er vele "klachten" binnen gekomen. De meeste "klachten", die zijn binnengekomen gingen over het feit dat het te onoverzichtelijk is. Sommige leden gebruiken het forum als slowchat. Hiervoor is het forum dus niet voor bedoeld. Voor "gezellige praat en uiteraard ook weergerelateerde zaken" kan je ook gewoon in de chat van onweer-online komen. Dit houdt het topic overzichtelijk en leesbaar voor iedereen.
Om bovengenoemde redenen gaan we vanaf het eerstvolgende topic meer modereren. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat je niets meer mag vragen of iets dergelijks. De punten waar wij beter op gaan modereren en die berichten naar de prullenbak laten verhuizen zijn:
* Het welbekende on/off topic gebeuren: In één bericht zowel offtopic als ontopic zaken vermelden. Dit lokt bij anderen reacties uit en daarmee dwalen we enorm het onderwerp af. Het gehele bericht wordt verwijderd.
* Het alom beruchte "We krijgen niets" zonder enige verdere toelichting. Probeer duidelijk te formuleren waarom je denkt, dat je niets meer krijgt. Bijvoorbeeld aan de hand van kaarten en dus niet alleen op gevoel.
* Het vragen van "Hoe laat krijg ik onweer of wanneer krijg ik onweer" zal ook de prullenbak in gaan. We proberen in de startposting met tekst en plaatjes het zo uit te leggen, dat iedereen het kan snappen. Vragen om verdere uitleg van dit bericht kan en mag natuurlijk gewoon.
Let op! Deze regels gelden voor alle discussietopics!
Discusieren is en blijft toegestaan, MAAR het moet wel binnen de perken blijven! Het beschuldigen, bekritiseren, uitlachen en vernederen van andere leden cq medewerkers van onweer-online is not done.
Ik hoop van harte op ieders medewerking om dit topic terug aangenaam te maken voor iedereen!!
Onweersdagen: 0
Kom jongens, denk even aan de kerstgedachte vrede op aarde....
Henk
Dat heb je ook. Op een leuk forum wordt ook gebekvecht. Verschillende gedachtegangen, dat maakt het juist interessant. Als het allemaal ja en amen is kun je het forum beter opdoeken m.i. Vreten op aarde
Ik hoop dat die lange termijn pluim klopt en dat het iets voor oud en nieuw toch nog gaat vriezen... Ik kan me herinneren dat Johann iets zei over de 23e december, dat er dan wel eens een verandering kan komen in het weer... Kan iemand me dit bevestigen?
Hahahaha en jij diret weer fotograferen en lekker provoceren hier op het topic he;) Kidding;)
Haha tja Nederlanders he, hebben niet zo heel vaak te maken met zoveel sneeuw denk ik | Gewijzigd: 21 december 2011, 13:23 uur, door Mrkos
Die Nederlanders hebben in ek geval een leuk forum en die Belgen dus niet
Mooie foto trouwens!