Het is allemaal wel lange termijn maar het begint toch weer een stuk interessanter te worden na pakweg 29 december...:)
de kaart van 29 december ziet er leuk uit zeg hoog boven ijsland en groenland en laag bij de duitse bocht
op langer termijn schuift het wel door naar centraal eropa maar dat moet ik nog zien | Gewijzigd: 20 december 2011, 12:28 uur, door Jens
Momenteel loopt de jet van Schotland over onze gebieden naar het zuiden. Dat tendeert naar een koers van Schotland naar Scandinavië (volgens laatste run GFS).
Dus noordelijke jet die niet meandert, dat is hoopvol ja
klopt die zag ik ook,..laten we maar hopen dan dat ie aan houd
sorry jan
je geeft de feiten niet goed juist
Dat weet je helemaal niet met zekerheid. Net zoals de paus op zijn gebied niet weet hoe het zit.
Einde winter ? We zijn net begonnen.
Voor het zelfde geld wordt het alsnog een hele strenge winter. Niemand weet het. Zelfs hij die hier niet genoemd mag worden weet het niet. De natuur regeert op de lt, niet de kenners | Gewijzigd: 20 december 2011, 13:12 uur, door zwoof
Jan
Dit post je om 9.37 uur naar me....je schrijft....geen 1 weerdienst heeft een pak sneeuw verwacht voor het oosten
Echter om 10.27 uur zie ik je weer posten dat meteo cunsult gisteren 4-8cm had voorspeld voor het oosten
Hoe zit t nou??????????????
Aangezien ik een echt wintermens ben en helemaal vrolijk wordt van kou en sneeuw, mag het van mij langzaam komen allemaal!
Daarnaast kan ik op sommige dagen zonder sjaal en al helemaal zonder handschoenen naar buiten.....niet normaal? | Gewijzigd: 20 december 2011, 13:34 uur, door Jillvendel
Een witte kerst kan je vergeten dit jaar.
Misschien toch eens aan verhuizen gaan denken?? | Gewijzigd: 20 december 2011, 13:36 uur, door Eifel
Aangezien ik een echt wintermens ben en helemaal vrolijk wordt van kou en sneeuw, mag het van mij langzaam komen allemaal!
Volgens de weermodellen moeten we nog even geduld hebben. Maar de winter is nog lang. Bovendien als je goed nagaat hebben we meestal maar korte periodes winterweer. (zelfs in de koudere winters). Het grootste deel van de winterperiode is meestal grijs en grauw kwakkelen. Maar wie weet gaat het nu opeens een keer anders in Nederland en hebben we vanaf begin januari tot half maart continu vorst