Door wie dan? Het zijn verwachtingen die gemaakt zijn, maar als iedereen nu alleen maar wil lezen wat men wil lezen..... | Gewijzigd: 20 december 2011, 08:26 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Hier is het nu ook gestopt met regenen, en zie ik wat stukjes blauwe lucht.
Één voordeel van dit weer is dat ik me nu geen zorgen hoef te maken of mijn slot weer vastgevroren zit (zoals gisterochtend )
Hier is het nu ook gestopt met regenen, en zie ik wat stukjes blauwe lucht.
Één voordeel van dit weer is dat ik me nu geen zorgen hoef te maken of mijn slot weer vastgevroren zit (zoals gisterochtend )
Kan wel zijn, maar dan nog. Totaal nutteloos antwoord, mensen moeten het stukje van weer.nl eens gaan lezen
1 ding
die verwachtingen zijn gemaakt
maar je bent toch wel met me ees dat die verwachtingen niet goed gemaakt zijn???
Vooral vanochtend buien en het kwik is weer op dreef.
Is er gisteren niet wat te ‘kwistig gestrooid’ met hoeveelheden sneeuw in diverse verwachtingen? Er zou in het oosten een pak sneeuw gaan vallen: in werkelijkheid is het niet meer dan een papperig dekje geworden van hooguit enkele centimeters dikte. Holten rapporteerde tijdelijk 2 en Enschede 3 centimeter. Wat wel opviel, was dat de regen deels al in het westen gisteravond overging in smeltende (natte) sneeuw. In Purmerend viel rond 22 uur regen vermengd met smeltende (natte) sneeuw.
Denk wel dat hij gelijk heeft ja
Vooral vanochtend buien en het kwik is weer op dreef.
Is er gisteren niet wat te ‘kwistig gestrooid’ met hoeveelheden sneeuw in diverse verwachtingen? Er zou in het oosten een pak sneeuw gaan vallen: in werkelijkheid is het niet meer dan een papperig dekje geworden van hooguit enkele centimeters dikte. Holten rapporteerde tijdelijk 2 en Enschede 3 centimeter. Wat wel opviel, was dat de regen deels al in het westen gisteravond overging in smeltende (natte) sneeuw. In Purmerend viel rond 22 uur regen vermengd met smeltende (natte) sneeuw.
Denk wel dat hij gelijk heeft ja
Er was niet meer dan 4 centimeter verwacht, had hij toch moeten weten aangezien het een continue Guidance lezer is. Weer een beetje jammer weer van hem
en auto's en daken beetje wit en om 02.00 was het al weer aan het dooien.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Edit 'hoer' aangepast in 'hier'!
Citaat van Jan van Ooijen, dinsdag 20 december 2011, 9:01 uur Er was niet meer dan 4 centimeter verwacht, had hij toch moeten weten aangezien het een continue Guidance lezer is. Weer een beetje jammer weer van hem
Zo kritisch als je op uitspraken van anderen bent, zo NIET kritisch ben je op je eigen uitspraken...
| Gewijzigd: 20 december 2011, 09:19 uur, door Tyshane
wat ik al eens eerder zei,,,ik denk niet dat jij die jan visser zo erg moet....
wel jammer,want vind hem een nuchtere en realistische man.
En iemand die ,voorzover ik weet ook niet meedoet aan de in mijn ogen onzinnige verwachtingen van 2 weken en verder