T blijft ivm het natte wegdek niet echt liggen, maar sneeuwdag 1 is een feit
Edit : blijft nu wel liggen!
| Gewijzigd: 20 december 2011, 02:01 uur, door Poider
Ik denk dat ik maar eens ga slapen, heb nu wel genoeg gezien. Echt veel zit er niet meer aan te komen, gok dat het neerslaggebied er tussen half 3 en 3 wel een eind aan breidt. Het is wel wit, maar stiekem had ik gehoopt op meer.
Maar ik ben al blij met alle kleine beetjes sneeuw in deze , tot nu toe, teleurstellende decembermaand.
Ik denk dat ik maar eens ga slapen, heb nu wel genoeg gezien. Echt veel zit er niet meer aan te komen, gok dat het neerslaggebied er tussen half 3 en 3 wel een eind aan breidt. Het is wel wit, maar stiekem had ik gehoopt op meer.
Maar ik ben al blij met alle kleine beetjes sneeuw in deze , tot nu toe, teleurstellende decembermaand.
Gedaan
Ja ben ook blij om eindelijk eens wat echte droge sneeuw te kunnen zien, wat morgen wel weer weg zal zijn helaas
We zitten bijna aan het eind van de eerste lijn met sneeuwval maar het sneeuwt nu wel vrij gestaag door.
Arnhemnoord, volgens mij moet de occlusie nog komen. Ik had niet het vermoeden dat het uit deze bewolking alsnog zou gaan sneeuwen. | Gewijzigd: 20 december 2011, 02:19 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Hier de foto's die ik even snel gemaakt heb...
Nog 2 foto's van vannacht in Assen:)
Edit Marga: Alle berichten samengevoegd | Gewijzigd: 20 december 2011, 07:57 uur, door Marga
[attachment=77531:2011_12_...04.35.30.jpg] | Gewijzigd: 20 december 2011, 04:40 uur, door reedtimmer
mooie foto's!!
heb verdorie weer geen sneeuwvlokken gezien (tot 12 uur gekeken) kan wel zien dat het heeft gesneeuwd buiten want de auto's en het gras is nog wit.. Nu nagenoeg droog en frisjes met een temperatuur van 1.1 graad boven het vriespunt