In het oosten en noordoosten kan het nog tot aan de ochtend sneeuwen. Er kan daar 2-5 cm vallen, lokaal nog iets meer. De temperaturen lopen uiteen van rond het vriespunt in sneeuw tot 4 graden in regen. De zuidenwind is matig, kracht 4, tot 6 Bft aan zee en draait later in de nacht naar west tot noordwest.
Het duurt nog wel even voordat het aanwezige sneeuwdek in het oosten en noordoosten gesmolten is, waardoor het nog glad blijft.
Dus toch nog
hier is d3e temp ook al een paar uur stabiel , ik hoop dat het hier ook gaat dalen zo meteen...
ik denk dat het daar zo idd gaat sneeuwen is meestal zo dat de temp vlak voor sneeuw ineens naar beneden springt
zo maar eens op huis aan, kijken wat er in Etten (achterhoek) ligt, ben bang dat het alleen nat is daar. | Gewijzigd: 19 december 2011, 22:56 uur, door Etten-Achterhoek
En dat voor een heel deel van NL en Belgie
wat raar alle weerswebsites melden vijf graden boven nul om die tijd.... zou het dan toch???
Zou een welkomme verrassing zijn
En dat voor een heel deel van NL en Belgie
En voor kou moet je in Oostenrijk zijn
Het wordt de hoogste tijd dat er weer eens een winterse run op de kaarten komt. Ik heb liever echte kou dan wat sneeuw wat binnen no time weer weg is. Misschien teveel verwend afgelopen 2 jaar. | Gewijzigd: 19 december 2011, 23:09 uur, door Decle