[plaatje]
Ik wist gewoon dat het aangepast zou worden omdat de temparatuur in het westen al bijna 2 graden is Dus miss sneeuw voor mij jippie zit net op het randje van wel/niet sneeuw | Gewijzigd: 19 december 2011, 17:12 uur, door Cdtj3
Ik denk dat het hier ook niet al te raar gaat, hooguit wat natte sneeuw
Voor gewoon sneeuw zal ik toch eindje Duitsland in moeten denk ik
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
ben benieuwd vanavond
ziet lekker uit op buienradar voor heerlen
sneeuw komt rond 8 uur binnen in limburg en verdwijnt pas na 5 uur snachts vroeg de wekker zetten dus ghehehe | Gewijzigd: 19 december 2011, 17:16 uur, door Kaj
Ziet er goed uit voor Brabant lekker paars.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
tenslotte is het voor 80% van de mensen helemaal niet boeiend in Limburg die slapen dan al.
of merken er niks van.
's morgens als ze wakker worden is het regen gewoon en weet men van niks van die nacht dat er sneeuw viel.
Dus voor de westelingen onder ons, je zal echt niets missen. | Gewijzigd: 19 december 2011, 17:16 uur, door Darcofalco
Ik denk dat het hier ook niet al te raar gaat, hooguit wat natte sneeuw
Voor gewoon sneeuw zal ik toch eindje Duitsland in moeten denk ik
ik heb ook nog geen vlok sneeuw gezien hoor.. Maar dat is na vanavond/vannacht wel anders denk ik
tenslotte is het voor 80% van de mensen helemaal niet boeiend in Limburg die slapen dan al.
of merken er niks van.
denk dat het wel meevalt.. ik denk niet dat 80% al voor 21:00 op bed ligt, right? | Gewijzigd: 19 december 2011, 17:21 uur, door Roan
Tja, een beetje weerliefhebber zorgt wel dat ie wakker is als er weersgewijs een interessante situatie aan komt
Bron
De sneeuw van afgelopen nacht is nog niet volledig weg en inmiddels maakt de stralingsvorst er hier wederom een ijsbaan van.
Dus wat er ook valt glad is het al en eventuele sneeuw kan dus wel een poosje blijven liggen als er geen regen overheen komt.