de ene pluim totaal anders is dan die andere? Het is duidelijk te zien dat er opeens weer een
stuk meer leden voor kouder weer gaan, als je dit niet ziet snap ik persoonlijk wat je op een
weerforum doet?
Vergeet niet dat er een 4uur tussen zit he en de kaarten veranderen nogal veel :S enkel de eerste 5dagen zijn heel mss betrouwbaar, (neem nu 3dagen)
Edit: En ja, de winter is nog niet voorbij.. maar toch voor 20% wel.
ik vind het nu al akelig fris.
Die 20 %, da's de meteorologische winter. Niet de Nederlandse winter die meestal pas na kerst beduidend frisser wordt
ik zie anders de Russische kou op de lange termijn behoorlijk dichtbij komen
maarja dat is nog verweg en koffiedik kijken
Ja dat snap ik en dat weet ik ook hoor! Alleen er werd gezegt dat hij de verschillen tussen die 2 pluimen niet zag, en dat er dan wat tijd tussen zit oke, maar het werd gezegt over die 2 specifieke pluimen, en daar reageer ik op! Niets meer niets minder, maar goed laten we weer ontopic gaan
Die 20 %, da's de meteorologische winter. Niet de Nederlandse winter die meestal pas na kerst beduidend frisser wordt
Ik zie na maart geen echte winter meer. Tenminste in mijn levensjaren is er nog nooit een goede winter geweest in de maand maart.
Nao ziet er wel wat beter uit, en gaat ook de goede richting op. Ik denk dat dat komt vanwege Eur H. | Gewijzigd: 19 december 2011, 16:51 uur, door xzaz
In maart begint de zachte lucht al meer op te rukken vanuit het zuiden dan dat de koude nog aanwezig is. In maart moet je idd geen echt kou meer verwachten, tenzij je een keer matige vorst bij de kou rekent.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar die zijn er altijd
Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar die zijn er altijd
maar maart kan wel nog behoorlijk wat sneeuw opleveren
de ene pluim totaal anders is dan die andere? Het is duidelijk te zien dat er opeens weer een
stuk meer leden voor kouder weer gaan, als je dit niet ziet snap ik persoonlijk wat je op een
weerforum doet?
Beiden pluimen zijn helemaal niet "totaal anders" zoals jij tracht voor te houden...
Dat verschil dat er te zien is wordt enkel veroorzaakt door het anders positioneren van dat "eurohoog" dat er zit aan te komen (wat maar een variant is van de wc waar we nu mee te maken hebben).
"Totaal anders" is insinueren dat één van de 2 pluimen winters zou zijn en de andere niet. De waarheid is echter dat ze beiden niet winters zijn. Het feit dat ec een vorstnachtje ziet tussen de 2 kerstdagen (en gfs niet) maakt er geen 2 totaal verschillende pluimen van.
Afgelopen uur is er bovendien een waterkoud windje opgestoken dat bij net twee graden boven nul voelt alsof de winter ieder moment toe kan slaan.
En als 'k naar buienradar kijk zou het (tijdelijk) een witte avond kunnen gaan worden
En waar is dat?
En als 'k naar buienradar kijk zou het (tijdelijk) een witte avond kunnen gaan worden
hier 2.0 en regen =(
Apart, hier nu 2,3 graden en alleen maar regen, regen en regen. Hopelijk wordt het nog wat, al weet ik dat de kansen is het westen niet erg groot zijn. | Gewijzigd: 19 december 2011, 17:03 uur, door Diem