StevenOverijssel kwam met het idee om te kijken wie de mooiste kerstboom heeft van onweer-online.
DUS als je nog niet alle ballen, slingers lampjes en dergelijke uit de kast hebt getrokken: doe het dan nu want dit is jouw kans!! Ga alsnog aan de kerstklungel en show hier je mooiste foto van je kerstboom! Ben je een vrolijke kerstliedjes neuriënde kerstdecorateur of lijk je meer op Tiny en Lau? Ons gaat het om het resultaat!! Dus posten maar die kerstbomen!
Hoe werkt het
* Plaats je foto van jouw eigen kerstboom.
* Er komt een apart topic, waarin de winnaar met foto wordt vermeld.
* De crew zal de knoop doorhakken
* Hier zijn geen prijzen aan verbonden, ook niet voor in de handtekening.
* De sluitingsdatum is 3 Januari 2012.
Dus gelieve geen reacties in dit topic te plaatsen. Reacties worden automatisch verwijderd.
Veel kiek en kijk plezier !!
Slechte foto, want gemaakt met mijn mobiel.....maar hier is hij....
*edit* ik vond de boom er zoooo slecht opstaan dat ik bij daglicht een nieuwe foto heb genomen........
Tevens maak ik even van de gelegenheid gebruik om iedereen fijne Kerstdagen en een "donderend" 2012 te wensen!!! | Gewijzigd: 21 december 2011, 15:58 uur, door paisk
Heb al meerdere verschillende Kerstbomen gefotografeerd, van mezelf, van me zusje, van ons, in de stad van Gouda, buiten Gouda centraal, in het winkelcentrum van Goverwelle en de AH. Maar deze deel ik dus!
Hierbij mijn inzending. Klein kunstkerstboompje van de Action (4,95 e) Verder geen ballen erin alleen maar gekleurde lampjes en een slinger. Less is more zeg maar. Veel kleur vind ik altijd wel leuk en een warm en knus sfeertje. Verder iedereen een zalig kerstfeest gewenst natuurlijk...
Met die lichtjes aan lijkt het nog wat maar geloof me. Dat takkeding (een en al twijg) verdient het niet eens een verwarmende bijdrage aan een nieuwjaarsvuur te geven. Tijdens het wk van 2010 diende de boom als wkboom met allerlei oranjeartikelen er in. Uniek in zijn soort maar als kerstboom totaal ongeschikt !! Op zijn nieuwe plekje hoop ik dat de boom er uiteindelijk nog voor zorgt de fotowedstrijd te winnen. tenminste nog iets goeds. Iedereen fijne feestdagen toegewenst !
Fijne feestdagen allemaal!
Wanneer het niet mag, moderators, dan haal je m maar weer weg, maar wilde jullie (mede o-o'ers) mijn eigengemaakte kerststuk niet onthouden:
En iedereen heel fijne feestdagen en een donders goed 2012! | Gewijzigd: 21 december 2011, 10:11 uur, door Marlieke