paulus pietsma vind ik VRE_SE_LIJK!!! irritante stem, altijd hetzelfde ge***
en dan al die idiote locaties... ik vind het zelfs zo irritant dat ik hem heb opgenomen in mijn repertoir!
( ik imiteer graag mensen en maak ze dan compleet belachelijk )
mijn imitatie van piet gaat altijd ver, en valt altijd in de smaak
Op 2 Helga. Haar presentatie is altijd meer dan de moeite van het bekijken waard. Zowel visueel als informatief !
Op de derde plaats Reinier vanwege de passie die hij uitstraalt.
Dus:
1: Johann Geers (vanwege zijn enorme meteokennis, zijn gewaagde maar ook vaak uitkomende voorspellingen en zijn tijd die erin steekt om leken nieuwe dingen te leren)
2: Erwin Kroll (vanwege zijn leuke en enthousiaste presentatie)
Gedeelde 3e plaats: Reinier van der Berg (vooral om de reden die Jan al noemde) en Jan van Ooijen (vanwege zijn precieze voorspellingen op KT en zijn tijd die hij erin steekt om leken nieuwe dingen te leren)
paulus pietsma vind ik VRE_SE_LIJK!!! irritante stem, altijd hetzelfde ge***
en dan al die idiote locaties... ik vind het zelfs zo irritant dat ik hem heb opgenomen in mijn repertoir!
( ik imiteer graag mensen en maak ze dan compleet belachelijk )
mijn imitatie van piet gaat altijd ver, en valt altijd in de smaak
Ach , in de smaak vallen is jouw idee ik vind het zielig,
Piet is eerlijk, niet altijd goed maar wie wel?
nr 2 is Jos Broeke van omroep zeeland, omdat zijn voorspellingen bijna altijd kloppen en omdat hij het ook allemaal op een duidelijke en leuke manier uitlegt, met voorbeelden enz.
nummer 3, Erwin Krol of Peter Timofeef.. Beetje gelijke waardering voor hun
Zo is het maar net. Maar dat is weerman/vrouw eigen. De kans om er naast te zitten is levensgroot. De weerman die meer dan de helft van zijn uitspraken exact goed heeft moet nog geboren worden. Als de computermodellen beter worden, krijgen we ook betere weermannen/vrouwen op de televisie.
De meest gedurfde van de keuzevakjes hier vind ik Piet Paulusma. Hij komt al met sneeuwkansen aanzetten (meestal vlak nadat de kaartjes hier ook al te zien waren) als de anderen nog dagen/weken over regen praten. Presenteren gaat hem niet zo goed af. Gewoon een Malle Pietje zeg maar gerust, maar deelt wel vroegtijdig met kijkend nederland wat er mogelijk aan kan komen.
De charmantste van de drie is uiteraard Helga van leur. Ik vind haar ook buitengewoon sympathiek overkomen. De gunfactor is hoog voor haar denk ik.
Erwin Kroll is er meer een geboren presentator. Sublieme en pakkende presentaties. Erwin Kroll zou trouwens ook heel geschikt zijn voor een presentatie voor doven en slechthorenden.
Van de drie heb ik gekozen voor de non-presentator, maar wel met durf: Piet Paulusma | Gewijzigd: 18 december 2011, 09:06 uur, door zwoof
Mijn Top:
1. Jan/Johann (Johann beste LT, Jan beste KT)
2. Erwin Krol
3. Reinier vd Berg (net voor Helga vanwege de social media)
Clips or it didn't happen! Ik ben erg benieuwd, ik zeg: 'Filmen, uploaden, youtuben en plaatsen maar!'
Die staat ook niet in het aangegeven rijtje, eigenlijk is dat wel jammer, had misschien handiger geweest om voor dit topic en / of de poll, alle weermannen en weervrouwen te vermelden in het begintopic of de poll.
Aan hem dacht ik ook even, toch wel een icoon en het vermelden zeker waard!
| Gewijzigd: 18 december 2011, 12:11 uur, door Tyshane
Nou inderdaad, een beetje weinig keus, drie weerfiguren waar je uit moet kiezen.
1. Helga van leur (31)
2. Erwin kroll (11)
3. Piet paulusma (5)
Er zijn nu weer 3 nieuwe kanidaten toegevoegd.
Jan van ooijen
Margot ribberink
Marco verhoef
Elke dag zet ik er 3 nieuwe kanidaten in. zo kijken we aan het eind van de week wie de meeste stemmen heeft en volgens de leden van onweer online dus de titel mag krijgen. | Gewijzigd: 18 december 2011, 12:46 uur, door Matthew
Goed idee, maar is het niet slimmer om gewoon alle weermannen/vrouwen in een poll te zetten?
Als je het dan toch wil aanpassen (leuk topic by the way! ), misschien handiger om dan gelijk alle weermannen en vrouwen te vermelden inderdaad. Heeft ook iedereen evenveel exposure in tijd.
2) Margot Ribberink
3) Reinier van der Berg
Alle drie kundige weermensen die ik prettig over vind komen op tv. Helga van Leur doet net of ze een schooljuf is (Grappig dat ze bij een hoop van jullie wel populair is...). Peter Timofeev heeft aan alles beneden de 20 graden een hekel en van die grapjas van een Paulusma en dat hockeymeisje Willemijn Hoebert krijg ik jeuk op hele vreemde plaatsen, die trek ik niet.
Dat kan maar dan wordt het een lange lijst daarom doe ik elke dag 3 nieuwe,
Vind ik tevens ook spannender.
Edit: Achteraf toch een goed idee alle weermannen / vrouwen in 1 lijst. Dan moet wel even iedereen opnieuw stemmen de telling begint dus weer opnieuw bij 0.
Over enkele minuten staat de nieuwe poll online. | Gewijzigd: 18 december 2011, 13:02 uur, door Matthew