Jeroen kom anders in de chat Ik ben wel benieuwd waarneer het gaat sneeuwen in Zwolle zit er 32 naar het zuidoosten onder dus .
Mvg Steven
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Mvg Steven
Sorry de chat werkt hier op mn laptop nooit goed. Sorry !
edit ; Heeten, das idd niet ver weg | Gewijzigd: 18 december 2011, 23:46 uur, door jeroenelf
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Lekker buitje, ik heb die donderklap ook gehoord, tot hagel kwam het niet in Heerhugowaard.
Viel me erg tegen, enkel wat regen/natte sneeuw. Stelde niet erg veel voor. Maar de winter is nog heeeeel lang.
Citaat van jaap57, zondag 18 december 2011, 23:24 uur als je naar de temp kijkt hier in haarlem net onder het vriespunt ijs op de auto's 23.00 uur en het sneeuwdek elders neemt de kans dat er sneeuw blijft liggen en kouder word toe dus ook de kans op een witte kerst wie weet het kan vriezen of dooien let goed op de berichten van jan van ooien
Gewoon een tip, maar een paar punten, comma's en hoofdletters maakt je tekst wat prettiger en makkelijker te lezen.
| Gewijzigd: 18 december 2011, 23:56 uur, door Tyshane
Juist! Dream on mensen. December is over en uit en januari gaat aan het begin gewoon precies hetzelfde verder. Alleen EC geeft een leuke verdeling weer, maar zal een koude uitbijter zijn. Vanavond de laatste nacht kans op vorst in december. Met een WC blijf je zowel 's nachts als overdag gewoon een constante temperatuur houden. Naja als het dan toch niet wil lukken dan maar weer een record, is het tenminste nog ergens goed voor toch?
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Ik heb dus precies hetzelfde, woon zelf in vaassen ten zuiden van zwolle, hoop dat ik er ook wat van meekrijg en dat ik over 2 uurtjes wakker kan worden.
Anders morgenavond weer nieuwe kansen, nu slapen! | Gewijzigd: 19 december 2011, 00:25 uur, door BacciB
Anders morgenavond weer nieuwe kansen, nu slapen!
Welke kans? Ik zie hem niet hoor?