ligt reeds 15 tot 25 cm. Boven 650 meter hoogte zijn de meeste ski- en langlaufpistes geopend. Ook maandag overdag
vallen er nog een aantal sneeuwbuien, al zal in Vlaanderen de dooi dan al ingezet zijn. Maandagnacht volgt opnieuw
algemene sneeuwval ten zuiden van Samber en Maas, dinsdag overdag gaat het ook daar stilaan dooien.
http://home.scarlet.be/~bv465264/sneeuw/
Precies de winter moet nog beginnen. Laat het vanaf 2 januari maar beginnen aangezien het met oud en nieuw een aangename tempratuur moet zijn. Daarna mag het van mij wel losbarsten!!!
Met oud en nieuw moet het windstil of niet veel wind zijn En droog. Temperaturen interesseren me dan niet
Met een 3-4 beaufort schieten ze nog af en is de kans op mist vrij klein. Maar goed
Voor hetzelfde geld is het 12 beaufort, valt er 50 mm regen/50 cm sneeuw etc. Dat zien we tegen dan wel weer.
De mensen die nu sneeuw hebben geniet er gewoon van | Gewijzigd: 18 december 2011, 19:47 uur, door thunder and lightning
Het valt me trouwens op dat de KNMI kaartjes van bijvoorbeeld de temperatuur veel sneller beschikbaar zijn. Moest je eerst tot 20:20 wachten tot de kaart van 20:00 beschikbaar was, nu is dat 10 minuten eerder. Zouden ze de supercomputer binnen hebben gekregen?