ja want achter die neerslagzone zitten nog buien maar met opklaringen en bij een sneeuwdek koelt het goed af
Niks is zeker,,,maar een kans op een witte kerst is denk ik echt niet veel hoger dan 3%
Je mag je intussen wel gaan afvragen of we uberhaupt nog wel serieus winter krijgen.En met serieus winter doel ik op een Hellman getal van minimaal 100
Ik baal er wel flink van,,,,,geef me aub ..Of een hogedrukgebied boven Scandinavie,,,of een dik vet Eurohoog....Maar aub geen dag langer dan die prutzooi wat we nu hebben brrrrrrrr
*Bron KNMI*
Ik baseer mijn mening dus alleen op statistieken en geen weerkaarten en hoop dat ik geen gelijk krijg
Edit:
Hellmangetal..moest even opzoeken wat het is ....maar dan ook weer uitgaande van de statistieken(en ook uitgaande van de dagen die er al opzitten) zeg ik minder dan 75. Hoop dat ik daar wel gelijk in krijg, ik heb het niet zo op kou (ja ik weet het..beetje tegenstrijdig met die witte kerst..maar dan zit ik binnen snap je:lol:) | Gewijzigd: 18 december 2011, 18:09 uur, door Nonam77
het is nog steeds aan het sneeuwen!
Vreemd, hier (verder landinwaarts) is het gewoon regen. Mischien dat het zo meteen overgaat in sneeuw door afkoeling. | Gewijzigd: 18 december 2011, 18:06 uur, door samverhoeven
geen hagel,smeltende sneeuw,regen en sneeuw gemengd hier aan de kust was het zelfs natte sneeuw die blijf liggen op grans enz
Super dikke watten bij 0.7°C dauwpunt negatief en de sneeuw blijft lekker liggen
ECHT SUPER !!! Iedereen in België (vlaanderen) LET OP OP DE WEGEN! Het kan echt gevaarlijk glad worden
Alweer een grote FAIL van het kmi om geen waarschuwing uit te geven | Gewijzigd: 18 december 2011, 18:09 uur, door Henri_1
Enkel af en toe wat natte flatsen er tussen. Dit is nu echt wel een klein raadsel voor mij, hoe kan het in west- en oost-vlaanderen hard sneeuwen en hier regen vallen?
EDIT: Nu wel sneeuw, hopen dat het verder afkoelt en gaat blijven liggen. | Gewijzigd: 18 december 2011, 18:25 uur, door samverhoeven
idd hier ook, echt miserie