Wat zegt dat dan Buffel? Mag ik een voorzetje doen? Dat iemand al blij is met weinig... Dat iemand snel tevreden is... Dat iemand iets positief bekijkt... Dat iemand natte sneeuw al leuk vind en meer verwacht... Dat iemand... Nu jij!
Dat zegt dat het tot nu toe uitermate bedroevend gesteld is met de winterse omstandigheden.
En daar zit helaas nog niet veel verandering in te komen.
Het CVS-model is anders dan alle andere operationele weersvoorspellingen model dat u ziet op WeerOnline.
De systemen werken door het nemen van heranalyse van gegevens (NCEP heranalyse 2) en de oceaan voorwaarden van GODAS (Global Ocean data-assimilatie). Beide datasets zijn voor de vorige dag, en dus moet je ervan bewust zijn dat voor de initialisatie van de gegevens al is een dag oud.
Voorzichtigheid is geboden bij het gebruik van de prognoses van het CVS. Het is echter handig als dagelijks gecontroleerd bij de beoordeling van prognoses voor de komende maanden, het vertrouwen niveaus in deze prognoses en een beoordeling van hoe dergelijke lange reeks modellen uit te voeren.
Of koud + sneeuw of gewoon 5 graden met lekker zonnetje.. er tussenin is niks en heb je niks aan.
Lol Eurohoog=inversie=vaak mist en=ook vieze lucht Ik zit niet te springen om dagenlang aanhoudende mist zoals we eerst in november ook hadden. Dan vind ik een WC nog beter
Voor degene die sneeuw willen zien, type op google.nl 'Let it snow' in, en als het goed is gaat het sneeuwen op je beeldscherm (in ieder geval in chrome en FF)
De Easter Egg werkt alleen in de browsers Google Chrome, Firefox, Safari en Internet Explorer 9. Gebruikers van Internet Explorer 8 en 7 zien de sneeuw niet in beeld.