http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=326006
Dat mensen er niet op reageren betekent niet dat ze het niet hebben gelezen. Ik heb het gelezen en vond het een prima stukje.
heb het wel gelezen je krijgt op dit forum zoveel info dat het gewoon even opnieuw bevestigt wordt wat er mss gaat gebeuren - jouw inzet is prima | Gewijzigd: 18 december 2011, 10:41 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Nee, er staat ook dat het later op de avond op gaat warmen en de sneeuw over gaat in regen
Als er op de oceaan een Hoog ontstaat wordt het pas leuk als ie doorschuift/koppeling maakt met een Scandi/Russ Hoog ; bij verkeerde ontwikkeling geen kou
Toch grappig, twee citaatjes die op elkaar aan lijken te sluiten maar let een op de tijden van de postjes...
Maar goed, dat irritante hoog wat er komt heeft twee nadelen, 1 voor de winterliefhebbers, ´t is wel hoog en droog maar zorgt door zijn zuidelijke positie voornamelijk voor een wat westelijke stroming en voor de stormliefhebbers...het drukt de wat hardere winden allemaal richting Noorwegen. Kortom, niemand blij.
Oja, dat had ik m'n enthousiasme overgeslagen.... | Gewijzigd: 18 december 2011, 11:05 uur, door Jenky
ik zie veel vogels die naar het zuiden trekken , is dat een voor teken voor de winter die gaat komen ?
nou dat lijkt mij niet.
Die gaan altijd al naar het zuiden naar mijn idee
Donderdag en vrijdag 10graden dus de winter is heel ver weg!
Die hebben gewoon een last minute genomen.
Lijkt me sterk dat dit een verband moet zijn met opeens koud winterweer. Ik zie dat nergens terug in de kaarten.
beter als dit gekwakkel weer waar alles onderwater loopt modderpoelen zijn, en smerige rotwind
tijd dat er weer Eurohoog komt !!
Precies... Jij snapt het!
Of koud + sneeuw of gewoon 5 graden met lekker zonnetje.. er tussenin is niks en heb je niks aan.
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September