Doe er in Arnhem maar alvast 0.2°c graad af: Actueel 0.6°c graden | Gewijzigd: 16 december 2011, 09:31 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
En speciaal voor marga:
Minder vermoeiend en komt tot in de kleinste hoekjes van het forum
Da's ook weer overdreven.
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
Na een maand waarin we al veel mooie voorspellingen hebben gezien, maar er nog niets van is uitgekomen, moeten we nu blij zijn met veel regen waar wat natte sneeuw tussen zit?? Kom nou zeg...
Zoiets heet kritisch zijn, en als je daar niet tegenkan, moet je eigenlijk niet op een discussieforum zitten...
Het is ook de reden dat ik weinig post op dit forum, ondanks ik hier vrijwel elke dag langskom, al jarenlang!
Vanaf nu laat ik dit topic voor wat het is en lees ik hier alleen nog maar mee.
Mja ik kan me hier toch wel redelijk in vinden. In de herfst werd men door verschillende instanties en personen de meest fantastische scenario's voorgeschoteld, scenario's die zich in Nederland alleen maar voor kunnen doen als alle puzzelstukjes op hun plaats vallen. Hele volksstammen gaan hier in mee zonder, zoals je zelf terecht zegt, kritisch te blijven. Het zouden dan wel gerenommeerde bedrijven zijn die dit uitgesproken hebben of zoiets......Tja daar gaan we inderdaad weer .
Omdat we de afgelopen seizoenen redelijk verwent zijn geraakt lijkt het voor sommigen de nieuwe norm te worden, althans dat merk ik hier op het forum en in mijn directe omgeving. Een evolutie die natuurlijk totaal niet gerechtvaardigd is.
Deze maand gedraagt zich zoals december zich moet gedragen: winderig en herfstachtig, dat is in principe ook wat klimatologisch gezien passend is. Op de lange termijn worden door de rekenbreinen soms de meest fantastische kaarten voorgeschoteld. Wat daar van over blijft is vaak maar een fractie van wat het ooit geweest is, slechts een enkele keer blijft er voor NL iets wat uitermate interessant is over.
Begrijp me goed, mijn weerhart klopt sneller naarmate het kouder wordt maar ik kan me de bovenstaande reactie heel goed voorstellen. Ik schrijf de winter dan ook nog niet af, nee absoluut niet, dat mogen we pas doen als we in maart aangekomen zijn. Maar voorlopig is er geen rede tot euforie....
Foto's Mensen!!!! Musselkanaal nog steeds regen
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Hoeft al niet meer
een mooi cammetje
http://82.169.58.216/WX.htm
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
http://www.enschede.nl/toerisme/De_stad/eivanko2/
Weetje dat zeker?
Na een maand waarin we al veel mooie voorspellingen hebben gezien, maar er nog niets van is uitgekomen, moeten we nu blij zijn met veel regen waar wat natte sneeuw tussen zit?? Kom nou zeg...
Zoiets heet kritisch zijn, en als je daar niet tegenkan, moet je eigenlijk niet op een discussieforum zitten...
Het is ook de reden dat ik weinig post op dit forum, ondanks ik hier vrijwel elke dag langskom, al jarenlang!
Vanaf nu laat ik dit topic voor wat het is en lees ik hier alleen nog maar mee.
ik ben het 100% met je eens
Het is hier een forum,en daar mag ook best kritisch gesproken worden.
Maar dat valt bij velen in slechte aarde.
Zonder ooit iemand beledigd te hebben zijn er al diverse kritische postings van me verwijderd
Had toen al eens geschreven dat de russen nog helemaal niet zo mogen klagen met hun censuur
Edit Marga:
Er bestaat wel degelijk een verschil tussen kritisch zijn en beledigend zijn. Of iets beledigend is of niet wordt bepaald door de crew. Om vergeleken te worden met de Russen en hun censuur vind ik persoonlijk beledigend! Er bestaat altijd hier nog de keuzevrijheid om het forum te bezoeken of niet. Als je het forum bezoekt, conformeer je je daarmee aan onze regels.Ten overvloede: Reacties hierop in het forum worden verwijderd. WANT HET IS OFFTOPIC. Mocht je hier nog commentaar op willen geven, kan dit via een PM | Gewijzigd: 16 december 2011, 10:03 uur, door Marga
Weetje dat zeker?
Ja woon 900 meter van die plek af, en mijn straat is toch echt wit. En sneeuwt hier behoorlijk.