Ik had toevallig net de foto's van die storm weer eens bekeken, opvallend was dat alles op 26 november toen weer behoorlijk sneeuwvrij was.
Buienradar geeft hetzelfde aan, en op die radar van O-O daar zie ik een héél klein wit vlekje/streepje deze kant op komen. Helaas zit daarachter weer regen, dus ook al kan deze sneeuw blijven liggen, hij wordt binnen een kwartier weer overspoeld door een overdaad aan H2O.
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
--------------------------------------------------------------------------------
Outside Temp 3.6 C
Outside Humidity 100%
--------------------------------------------------------------------------------
Heat Index 3.3 C
Wind Chill 0.6 C
Dew Point 3.3 C
Barometer 975.3hPa
Bar Trend n/a
Wind Speed 2.7 m/s
Wind Direction ENE 69°
12 Hour Forecast Partially Cloudy, Rain within 12 hours
Average Wind Speed n/a 3.6 m/s
Wind Gust Speed n/a
Rain 0.0mm/Hour today 1.5mm | Gewijzigd: 16 december 2011, 08:17 uur, door JPP
Lijkt precies op de wolk met sneeuw uit de tijd van de Arnhemse Courant uit begin jaren '90, alleen ontbreekt er 1 vlokje
Ja, jeugdsentiment
En dat kaartje van jan, wat zit die sneeuwgrens dichtbij zeg. Dan is het toch niet gek dat hier al winterse neerslag valt wat nu toch echt over lijkt te gaan in kletsnatte sneeuw. Het dwarrelt niet mooi, het kletst gewoon naar beneden. Vlokken kun je het nog niet noemen. Volgens mij was het net al ijsregen. | Gewijzigd: 16 december 2011, 08:19 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
meesten praten elkaar gek,,,tja dan valt t tegen dat t niet sneeuwt
Tuurlijk zal er gerust wat natte sneeuw vallen,,,,maar ja,,,die rotzooi tel IK niet mee
@akitaina: Het is makkelijker als je in je profiel je woonplaats vermeld, je melding ''hier'' is voor ons nu gissen waar dat hier moet zijn.
Saaie bedoeling is het met zonnetje erbij zou het zo lente kunnen zijn
Zuid Limburg? Waar is hier?
Hier in Groningen is het namelijk waterkoud met temperatuur rond een graad of drie en regen waar stukjes in zitten.
De lantaarns gingen zojuist uit dus lantaarnpaalstaren is nu ook niet meer mogelijk. Ondanks de lage temperatuur gewoon regen. | Gewijzigd: 16 december 2011, 08:40 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21