Mijn (on)weer foto's : Foto's
Ach Jan die stopt nooit.. het is een verslaving.. kunnen de meeste vaste mensen hier wel aardig over meepraten
Maare Ben.. hier een picture van me plekkie nu.. al een stuk beter
Maare Ben.. hier een picture van me plekkie nu.. al een stuk beter
Zeker. Nu wij hier nog.
Komt goed, volgens de verwachtingen hier en ook het KNMI KNMI geeft voor daaro een sneeuwval van 7 uur, als ik het goed heb
Is ook op de HRLAM animatie die Jan heeft geplaatst te zien
animatie (even naar beneden scrollen..)
Als ik het goed heb, begint het als regen, en naarmate de neerslag langer duurt en intensiever wordt, gaat deze over in sneeuw. | Gewijzigd: 16 december 2011, 00:57 uur, door stratocumulus
1. Respectvol omgaan met elkaar op het forum.
Geen gekat, geen afzeiken en geen beschuldigende vingertjes.
2. Berichten, die goed gelezen worden, ipv gelezen wat men wil lezen.
3. Positiviteit, want voor negativiteit is hier geen plaats.
(Daarmee bedoel ik niet negatief over de kaarten, maar negativiteit naar elkaar toe).
4. Een bezem, die niet binnen een uur stuk is.
5. Een goede nachtrust, zonder te hoeven woelen en draaien over wat ik de volgende morgen weer aantref op het forum.
6. Plaatjes, die tijdens een quote wel uit de tekst worden gehaald.
7. Werkende "Edit" knoppen, ter vervanging van mijn versleten: "Voeg berichten samen" knop.
Maar vooral: Een gezellig forum en een even gezellige chat.
zou leuk zijn kan ik door de sneeuw fietsen geweldig
Send From My iPad 2 32GB Wifi Wit. | Gewijzigd: 16 december 2011, 00:45 uur, door rdevos
marga.
met alle respect, je hebt puur gelijk wat je lijst betreft en zeker ik doe er ongetwijfeld en onbewust vast een keer aan mee.
maar wat mijn punt is. is het nog wel haalbaar om zoveel leden in de gaten te houden + zoveel topics.
want nachtrust moet je zeker hebben, maar wat ik al zei, het word steeds drukker op het forum (gelukkig).
maar tegelijkertijd ook steeds moeilijker om het forum ''schoon'' te houden.
correct me if i am wrong!
Edit Marga:
Zelfs met zoveel leden is het zeker goed te doen om het forum in de gaten te houden en vooral ook schoon te houden. Het team moderatoren bestaat uit een toegewijde enthousiaste groep mensen, die op de achtergrond heel veel werk verzetten. Hiervoor ben ik erg dankbaar. Want alleen is het zeker niet te doen. Maar als iedereen zijn of haar steentje bijdraagt aan vooral de sfeer op het forum, maakt dit het moderen voor ons een beetje makkelijker. Maar zo af en toe moet het onder de aandacht gebracht worden, dat iedereen ook zelf verantwoordelijk is voor hoe het forum en de discussies verlopen. Mijn stelregel is altijd: Als ik tegenover iemand zou zitten, zou ik dit dan ook zeggen? Zou ik dit dan ook doen? Hierbij is respect naar een ieder van het grootste belang. | Gewijzigd: 16 december 2011, 01:09 uur, door Marga
weather without storms is no weather at all.
BAM!!. lichte sneeuw hier en aantrekkende wind bij +2 graad.
Edit Marga:
Een discussie over de regels was ook niet mijn bedoeling.
Gewoon lekker over sneeuw praten wel
Daar word ik alleen maar blijer van | Gewijzigd: 16 december 2011, 01:15 uur, door Eifel