is beter voor belgie
op de radarbeelden lijkt het ook wat zuidelijker te liggen | Gewijzigd: 15 december 2011, 16:59 uur, door Jens
De front is erg actief en met mogelijk aflandige wind (vrij veel wind) is de verdamping nog groter en raakt de lucht ook niet verzadigd, dit zou de temperaturen toch wel moeten doen dalen!
Gisteren daalde de temperatuur in een bui van 5°C naar 2.6°C in minder dan een uur tijd dus met zo een gigantisch front zou dat toch ook moeten lukken lijkt me?
Of het genoeg is om de sneeuw te laten liggen, nee dat denk ik niet
als het heel hard en lang sneeuwt wel denk ik
bijna heel nederland zit aan de koele kant behalve limburg kern trekt over de ardennen
Zit ik het topic van januari 2010 te lezen dat iemand hier net gelinkt had... -.-
LOL haha..
Ik ben vandaag ook per ongeluk even een uurtje kwijt geraakt aan het doorlezen van het topic van Januari 2010.
Haha, waren mooie tijden. Niet voor niks dat ik mij eind Januari 2010 maar eens geregistreerd had omook mee te praten. Laten we nu hopen dat er al een lekkere winterprik wordt uitgedeelt morgen. De winter mag van mij beginnen nu het tegen het einde van December loopt, dat is een mooie tijd voor een winter.
Met nadruk op even
@rokende soldaat
Aan de hand van de kaarten en diversen weer berichten
Of denk jij wat anders? | Gewijzigd: 15 december 2011, 17:30 uur, door Eifel
die kaart heeft jan net gepost + het feit dat er een zekerheids sweertje hangt hier op O-O...
weather without storms is no weather at all.