Tegenovergestelde ?
In december was er nog geen enkele dag die onder normaal kwam...
Ja zeg dat wel
Hoop dat het dit weekend nou dan eindelijk even wit gaat worden
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Op zich lijkt de pluim te volharden in een warmere periode vanaf het begin middengedeelte, maar het aantal leden dat vanaf dat moment onder de 0 schieten neemt ook toe. De onzekerheid geldt dus al voor korte termijn.
(2x klikken voor vergroten)
| Gewijzigd: 15 december 2011, 10:33 uur, door Ben47
Dat is een oude run van de Gfs.
De 00z run van vannacht is weer warm
En die van vandaag kan natuurlijk weer kouder zijn | Gewijzigd: 15 december 2011, 10:30 uur, door albalinda
de Noren hebben er nu wel zin in
maar goed dat zegt ook niet alles, maar gewoon afwachten
http://www.yr.no/place/Netherlands/Drenthe...56136/long.html
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Die pluim van jou is inmiddels al weer achterhaald. Tyshane had de nieuwe ook al gepost, maar nu nog maar eens in de "expert" weergave. Control weer in de plus, maar geen waarde aan toekennen .
ik vind de pluimen best meevallen bij de meeste pluimen zit in de eerste 4/5 dagen, waar we met wat meer zekerheid naar kunnen kijken dan naar LT , toch steeds een dalende lijn in qua temperatuur ..
en inderdaad zie ik ook steeds meer leden meer verspreid naar lagere temperaturen gaan .. | Gewijzigd: 15 december 2011, 10:43 uur, door jeroenscholtz
en inderdaad zie ik ook steeds meer leden meer verspreid naar lagere temperaturen gaan ..
Jawel ben een btje ongeduldig
Jammer... gewoon jammer.
Temperaturen blijven hier bijna 2x zo hoog als elders in het land.... Wij gaan geen sneeuw zien.