Nog ver uiteraard en ongetwijfeld een koude uitbijter...
edit : En al helemaal bij jou, van zaterdag tot donderdag max. 1°C en elke dag kans op sneeuw...
Nog ver uiteraard en ongetwijfeld een koude uitbijter...
afwachten maar
ik hoop niet dat het dezelfde kant opgaat als de orkaan van sinterklaas
Misschien daar wel in Duitsland. Hier nog niks .
http://www.wirtzfeld.be/blog/webcam/
@Jens
In wirtzfeld. | Gewijzigd: 14 december 2011, 18:22 uur, door Eifel
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
16Mph das een briesje met wat sneeuwvlokken daar in York als het meezit.
Voor haar hoop ik dat het een beetje wegzakt naar Frankrijk of gewoon niet zo spectaculair wordt }>
Citaat van Elize, woensdag 14 december 2011, 20:03 uur Wat kan ik me altijd ergeren aan Timotheef die met een glimlach verteld dat het zacht wordt.
Niet doen en gewoon terug glimlachen als zijn tenen er af vriezen omdat het buiten min veel is en de sneeuwstorm zijn weerkaart de studio uit blaast. | Gewijzigd: 14 december 2011, 20:08 uur, door Picobyte
is dat dan zo onzeker???
gewoon herfstweer,niet meer en niet minder
en dan sommige hier nog zeggen dat ze dat eurohoog zo zat waren
Niet te geloven
was heerlijk rustig weer..lekker droog,veel minder files en veel minder smerig waterkoud
We'll proof them wrong! Ach ja, hij zal het persoonlijk wel fijn vinden, maar ik houd me toch liever even vast aan de onzekerheid, welke dus ook positief kan uitvallen. Verder vind ik Johanns uiteenzetting wel prettig, dus ik blijf even aan de wishful thinking kant. Ik reken op niks hoor, maar hoop van alles!
Want Bij het 6 uur journaal liet die ook al de pluim zien en zei dat we volgende week 10C konden verwachten.
Zelf ik als weer noob weet nog dat die pluim een dikke uitbijter was.