en ja het is echt het GFS
wat een hogedrukgebieden als dit uitkomt en het zich verbindt dan kan dat bijna niet afgebroken worden en dan krijgen we koud winterweer
maar ja het is meer een run volgende weer super zacht.
Ik kan maar 1 ding zeggen, lees eerste post is in het geheel door... En niet vlug, vlug en vlug, maar echt goed!
Dat verwacht ik eerlijk gezegd niet. Zal morgen vroeg wel wit zijn. Maar een pak sneeuw nee.
Pak sneeuw is waarschijnlijk voor vrijdag. | Gewijzigd: 14 december 2011, 18:01 uur, door Eifel
Weeronline heeft dit bericht gestuurd. Weeronline is het meest klote en prutserige weerbureau dat er bestaat in Nederland. Zeer slecht en lopen achter de feiten aan te rennen (knmi soms ook). Lullen met alles en iedereen mee, en gaven ook zo een sensatie bericht dat er een vreselijk koude winter in het verschiet lag. Weeronline is niet weerwaardig, het bureau dat op NL1 het weer presenteert met weermensen die alleen maar zitten te hakkelen en amper goed kunnen praten. De plaag voor ons geweldige hobby. Bah! ik wordt helemaal misselijk.
Ik denk overigens ook niet dat er een witte kerst komt in Nederland. Winterse kerst is wel mogelijk. | Gewijzigd: 14 december 2011, 18:02 uur, door Ricootje
tot dinsdag is goed maar de rest
De gele vlekken zijn niet de temperatuur! Misschien verwar je dit maar in deze gfs krijgen we een ONO aanvoer van koude lucht waarin zelfs meerdere ijsdagen kunnen gaan voorkomen.
Droge kou met lage dauwpunten ideaal voor de schaatsers zou ik zeggen
Hmmm. lijken mij toch geen verkeerde ontwikkelingen.
kijk de nieuwe run,...
http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavneur.html
Kans op ijsdagen vanaf de 24ste met een heus Scandihoog !
Nog ver uiteraard en ongetwijfeld een koude uitbijter...