ik heb nog maar zelden zo hard zien sneeuwen, de sneeuw begint te blijven liggen op het gras en de auto!
Maak even een foto voor de gloofwaardigheid van je verhaal..
Hij liegt niet hoor. Gewoon winterse buien met smeltende sneeuw, en soms eens sneeuwperioden..
ik heb nog maar zelden zo hard zien sneeuwen, de sneeuw begint te blijven liggen op het gras en de auto!
FOTO!
Witte kerst? Ik denk niet voor het hele land...De Bilt. Dus geen witte kerst.
er komt nog een hele lijn vanuit frankrijk af vanavond tijdelijk sneeuwtapijtje? | Gewijzigd: 14 december 2011, 15:35 uur, door Jens
Ik vind het weekend die komt interessanter. Er zijn echt sneeuwkansen. Nog wat meer voor NL en meer naar het westen toe. En iedereen is blij !!!!!!
Ik vind het weekend die komt interessanter. Er zijn echt sneeuwkansen. Nog wat meer voor NL en meer naar het westen toe. En iedereen is blij !!!!!!
ik vind winterse buien al leuk het ene moment is het droog en 5 graden en 10 minuten later sneeuw en 0 graden
Even wou de sneeuw zelfs blijven liggen maarja daarvoor was het gras te nat en waren de temperaturen iets te hoog.
Er lijkt al een volgende bui aan te komen
Nu is het nog 5°C.
Weet niet wat de temperatuur voor de middag was maar het was dan al waterkoud en het werd steeds kouder.
Het is goed mogelijk dat die 7 graden dan al reeds bereikt werden en in de loop van de dag is beginnen dalen
Nu dus nog amper 2 graden en hopelijk verder zakken En wie weet pik ik dan ook mijn eerste winterse bui mee