Geloof het of niet maar voor volgende week vrijdag is er weer 1, al staat die noordelijke aangegeven....
laat die dan maar iets afzakken en "ons" vol raken...
Had hem ook al gezien maar heb weinig vertrouwen in stormen die volgende week gaan plaats vinden...
Had hem ook al gezien maar heb weinig vertrouwen in stormen die volgende week gaan plaats vinden...
Doe maar niet is erg anti winters....
Aan de andere kant het is vaak nat en winderig rond kerst, dus dat past dan ook wel weer...
Aan de andere kant het is vaak nat en winderig rond kerst, dus dat past dan ook wel weer...
Klopt helemaal, winter begint meestal pas eind december.
Of we echt rouwig moeten zijn nom de verplaatsing zuidwaarts....
400.000 huishoudens zonder stroom
Edit Marga:
Berichtgeving over de storm: http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=29805 | Gewijzigd: 16 december 2011, 13:13 uur, door Marga
400.000 huishoudens zonder stroom
Dat gebeurt hier niet zo snel,we hebben in Nederland geen bergen en vrijwel alle stroom en telco kabels liggen hier onder de grond.
Bergen? Windkracht 12 aan de kust, windstoten van 133km/u.
Het gaat over het westen van Frankrijk, veel bergen heb je daar niet. | Gewijzigd: 16 december 2011, 10:56 uur, door WimBaens
Dan vergeet je even het hoogspanningsnet, dat kan grote problemen geven als een zo'n mast platgaat.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Om 13.00 was dat: 976.2 hPa! Check hier b.v.!
| Gewijzigd: 16 december 2011, 13:36 uur, door Tyshane
Dank je, dat is laag!
Link staat nu bij me favorieten
En ook EC geeft nu al wat winderige activiteiten in die regio aan, al wijken plaats en tijd en intesniteit wat af.
om wat voor storm gaat het, 9 of 10bft, ik bedoel zoals het er nu voor staat he. ik begrijp ook wel dat alles kan veranderen, maar hebben we toch weer wat te l*llen
Ik durf het niet te zeggen, als je nu naar GFS kijkt dan komen er zo lijkt het drie achter elkaar. Ze liggen nog wat noordelijk en/of ze zwakken wat af maar qua wind is het de komende weken behoorlijk onrustig.