Het zuiden en zuidoosten krijgen zwaardere windstoten dan het noordwesten, dat zie je ook niet vaak
Ja ik gaf vanmiddag al aan dat de storm zo goed als weg is, maar toen wou nog niemand er aan geloven.
Maar aangezien het nu al 3 runs achter elkaar zijn... ga ik echt twijfelen of de storm weer terug op de kaarten komt.
Maar aangezien het nu al 3 runs achter elkaar zijn... ga ik echt twijfelen of de storm weer terug op de kaarten komt.
Precies, ook EC neemt al veranderingen aan, maar dit wil niets zeggen nog. Helaas te druk met winterweer in de Alpen om hier permanent aanwezig te zijn
Laat de profs/kenners maar uitstippelen...we zitten in een periode waar de ene na de andere depressie opduikt, het zeewater is nog warm, ...we hebben het hier over een koerswijziging van 70 km of zo.
iedereen houdt best in het achterhoofd dat het vrijdag kan stormen. Maak allezs vast, zet waardevolle spullen binnen en we zien wel. Stormt het niet dan is alles veilig tegen de volgende depressie want met die kaarten komt "het" er toch ooit van. Van "winter" geen sprake, laat staan "horrorwinter". Stevige herfst, dat wel. Ook dat is een aantal jaar geleden toch ?
Terwijl wij allemaal deze storm al hebben opgegeven.....
Omdat die kans nog zeer zeker aanwezig is
Bron: Met office, Solent latest weather
Edit: Updat 00:00u Nederlandse tijd
Langdon Bay (bij Dover) Temperatuur 7.7°C, Wind Zuid 46mph (74km/u, 8 Bft), windstoot 74mph (119km/u) , Luchtdruk 994 hPa, dalende. | Gewijzigd: 13 december 2011, 00:51 uur, door Ben47
Terwijl wij allemaal deze storm al hebben opgegeven.....
Wij allemaal? Opgeven? Nee hoor...