Goede morgen Jan,
Hoe interperteer jij die "verassende" pluim van vanochtend??? Inderdaad KT kouder maar LT compleet de kluts kwijt!! | Gewijzigd: 14 december 2011, 13:38 uur, door MarkNL
Verrassend is die niet, als het onzeker is dan gaat het automatisch naar "warm" in plaats van koud. Zal vanavond wel anders zijn vermoed ik
dat is duidelijk te zien op de webcam
bron : http://www.wirtzfeld.be/blog/webcam/
Geef je tegenwoordig ook commentaar op sneeuwhoogte.nl?? (sorry even offt)
recht boven mijn woonplaats
KNIP
Vrijdag ga ik naar 2km van waar deze beelden vandaan komen voor het weekend. Moet je ook nog even corrigeren dat dit niet de Ardennen zijn, maar de belgische Eifel. Gebied ligt er ook hoger vergeleken met de Ardennen, zo rond de 600/650 meter. | Gewijzigd: 14 december 2011, 12:55 uur, door Marga
KNIP
yesyesyes sneeuw
Edit Marga: GEEN plaatjes quoten. Gebruik de backspace knop om deze te verwijderen | Gewijzigd: 14 december 2011, 13:35 uur, door Marga
WC? waar dan? oh.. datnou ik zie nog geen westcirculatie op de kaarten
yes dat komt deze kant uit
Citaat van Gauthier, woensdag 14 december 2011, 13:15 uur Aalter meldt smeltende sneeuw
echte sneeuwvlokken of sneeuwregen
yes en er komt nog veel meer aan bij langdurige sneeuw misschien echte sneeuw
Edit Marga: Berichten samengevoegd.
Voor chatten verwijs ik jullie graag naar onze oergezellig chat.
Hier staat de warme chocolademelk al klaar | Gewijzigd: 14 december 2011, 13:37 uur, door Marga
Nou je ziet toch na vrijdag een Azoren hoog naar het noordoosten schuiven. Ok, een ZWC (zuidwestcirculatie ) In ieder geval zachte lucht, met af en toe een golfje.